نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۵

رونمایی از اسکین‌های جدید بازی Overwatch 2

بلیزارد در جریان رویداد Summer Games Fest از اسکین‌های جدید شخصیت Baptiste و Sombra در بازی Overwatch 2 رونمایی کرد.

در افتتاحیه رویدادSummer Games Fest 2021، بلیزارد در این برنامه از اسکین‌های جدید دو شخصیت بازی Overwatch 2 رونمایی کرد. البته حضور بلیزارد در این مراسم بسیار کوتاه بوده و تنها به یادآوری اینکه اورواچ 2 حالا به یک بازی چند نفره 5v5 تبدیل شده، بسنده کرده است. Baptiste و Sombra کاراکترهایی هستند که اسکین‌های جدیدی را در بازی شوتر Overwatch 2 دریافت می‌کنند. 

Baptiste

Sombra

بیلزارد تاکنون اطلاعات چندانی از بازی اورواچ 2 در اختیار طرفداران قرار نداده است. در ماه می بعد از مدت‌ها خبری از برنامه‌های شرکت بلیزارد برای آینده بازی اورواچ منتشر شد. براین اساس، توسعه‌دهندگان Overwatch 2 یک سیستم پینگ مشابه بازی Apex Legends را برای Overwatch 2 در نظر دارند؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا پینگ کردن به نسخه نهایی این بازی راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

علاوه‌بر این، بلیزارد اعلام کرد که هردو قابلیت کراس پلی و کراس پروگرس را برای اورواچ ۲ بررسی می‌کند که کراس پلی محتمل‌تر به نظر می‌رسد. احتمالاً در آینده یک نسخه بتا از بازی Overwatch 2 منتشر شود. ظاهراً بلیزارد درحال ارتقاء موتور گرافیکی این بازی برای بهره‌مندی از قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید و همچنین هماهنگی بیشتر با سیستم PvE جدید این بازی است.

به غیر از این موارد، اطلاعات دیگری از بازی Overwatch 2 در دست نیست. در بهترین حالت، باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر این بازی ماند. نظر شما در این خصوص به چه شکل است؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده