نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰

بازی Tiny Tina's Wonderlands با انتشار یک تریلر معرفی شد

2K و گیرباکس در حاشیه برنامه افتتاحیه سامر گیم فست از بازی Tiny Tina's Wonderlands با انتشار یک تریلر رسما رونمایی کردند.

از چند روز قبل شایعاتی مبنی‌بر معرفی یک اسپین‌آف براساس بازی Borderlands در E3 2021 یا برنامه سامر گیم فست شنیده می‌شد و حالا در جدیدترین اخبار بازی، از بازی Wonderlands رسما رونمایی شد. در حاشیه برنامه افتتاحیه سامر گیم فست با اجرای جف کیلی، 2K و گیرباکس از بازی Tiny Tina's Wonderlands رسما رونمایی کردند که در طول آن شاهد یک تریلر سینمایی از بازی هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که بازی Tiny Tina's Wonderlands قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شود. علاوه‌براین، در طول این تریلر جذاب و پر از صحنه‌های اکشن مشخص شد که اندی سمبرگ، اشلی برچ، ویل آرنت و واندا اسکایز به‌عنوان صداپیشه قرار است در بازی جدید Borderlands حضور داشته باشند. بازی Tiny Tina's Wonderlands قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی (استیم و اپیک استور) عرضه شود.

همچنین گیرباکس تایید کرد که بازی Tiny Tina's Wonderlands دارای داستانی جدید و مستقل است که تا چهار بازیکن می‌توانند به‌صورت کواپ بخش داستانی بازی را تجربه کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست، اما در طول تابستان امسال طرفداران می‌توانند منتظر اخبار بیشتری از این بازی باشند.


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده