// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۱

لو رفتن تاریخ انتشار و تصاویر رسمی بازی Battlefield 6

امروز قرار است به‌صورت رسمی Battlefield 2042 معرفی شود و تنها ساعاتی قبل از این رونمایی، اطلاعات و تصاویری از این بازی مورد انتظار احتمالا به‌طور تصادفی فاش شده است.

تصاویری از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی بتلفیلد که طبق گزارش‌ها، احتمالا Battlefield 2042 نام دارد، قبل از رونمایی رسمی ساعاتی پیش در پلتفرم خود EA یعنی فروشگاه اوریجین فاش شده است. درمیان موارد فاش‌شده نه‌تنها تصاویری رسمی از بتلفیلد 2042 وجود دارند، بلکه اطلاعات دیگری از این بازی مورد انتظار از جمله نسخه‌ی بتا و تاریخ انتشار آن نیز به چشم می‌خورد.

در یکی از این تصاویر سربازی را می‌بینیم که لباس مخصوص پرواز برتن دارد و در حال فرار از گردبادی است که یک هلیکوپتر را در خود بلعیده است. در تصویر دیگر سربازانی را می‌بینیم که در حال پرش از ساختمانی هستند. در تصویر سوم هلیکوپتری را می‌بینیم که درمیان انفجارها در حال نزدیک شدن به یک ساختمان پر از دشمن است و درنهایت در تصویر آخر یک هلیکوپتر جنگی سبک ‌همراه‌با تانکی با ظاهرا نسبتا مدرن به چشم می‌خورد. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید (تصویر خبر نیز یکی از تصاویر رسمی فاش شده است):

علاوه‌بر اسکرین‌شات‌های بالا، کاربری در ردیت اطلاعات بیشتری را از EA Origin کشف کرده است. برای مثال، اینکه وقایع بازی در دورانی اتفاق می‌افتد که آمریکا و روسیه در آستانه‌ی جنگ هستند. مورد دیگر این است که Battlefield 2042 دارای هفت نقشه چندنفره است که از ۱۲۸ بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کنند. مکان دو مورد از این نقشه‌ها در شهر سئول و کشور مصر است. این به آن معنی است که پس از سال‌ها پشتیبانی از ۶۴ بازیکن، تعداد بازیکنان در بتلفیلد جدید رسما دوبرابر شده است.

نکته‌ی مهم دیگر تاریخ انتشار بازی است که طبق اطلاعات فاش‌شده ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) خواهد بود. EA و DICE قرار است امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از جدیدترین بتلفیلد رونمایی کنند. پس لازم نیست تا تایید این موارد زیاد منتظر بمانیم.

نظرات خود را درباره‌ی تصاویر و موارد فاش‌شده با ما درمیان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده