نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶

اسکین‌های جدید فصل هفتم بازی Fortnite ؛ از سوپرمن تا ریک سانچز

فصل هفتم از چپتر دوم بازی Fortnite فرارسیده و این به‌معنی بتل پس جدید و البته اسکین‌های لایسنس شده‌‌ای است که اخیراً به این بازی بتل رویال راه پیدا می‌کنند.

اپیک با انتشار تریلری از اسکین‌های جدید بتل پس فصل هفتم بازی Fortnite رونمایی کرده که در میان آن‌ها چهره‌های آشنایی مانند «ریک» از سریال ریک و مورتی یا سوپرمن از دنیای کمیک‌های DC به چشم می‌خورند. علاوه‌براین، کاراکترهای مشهور دیگری هم در این بین حضور دارند که در ادامه ضمن توضیحات مربوط‌به روش قفل گشایی از آن‌ها به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اسکین ریک سانچز در بازی فورتنایت

ریک سانچز، از سریال مشهور Rick and Morty نقش برجسته‌ای را در این فصل برعهده داشته و علاوه‌بر ارائه مراحل فرعی، برای دارندگان بتل پس که به Page 10 می‌رسند، به‌عنوان یک اسکین قابل قفل گشایی نیز در دسترس قرار خواهد داشت. توسعه‌دهندگان بازی فورتنایت علاوه‌بر رندر مدل سه‌بعدی ریک، با اختصاص گرافیک ویژه و سل شیدینگ او که از بازی‌هایی مانند بوردرلندز 3 به‌خاطر داریم، اسکین این شخصیت را هرچه بیشتر در بازی برجسته کرده‌اند.

حتی یک مدل اضافی Toxic Rick که مربوط‌به اپیزود Rest and Ricklaxation این سریال است نیز به‌عنوان جایزه در نظر گرفته شده است. «ریک سمی» درواقع تجسم تمام خصوصیات منفی این شخصیت است که طرفداران با آن آشنایی دارند.

اسکین تاکسیک ریک در فورتنایت

کراس‌اور بزرگ دیگر این فصل نیز بار دیگر به کامیک‌های DC تعلق دارد. سورپرایز این فصل، کسی نیست جز شخص سوپرمن که البته در این بازی بارها با نام «کلارک کنت» از او یاد می‌شود. شما می‌توانید با فقل گشایی از ایموت جداگانه‌ای که برای این شخصیت طراحی شده، در حین بازی از اسکین کلارک به کاستوم سوپرمن تغییر ظاهر دهید. البته محتوای مربوط‌به شخصیت سوپرمن تا چند ماه در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. ضمن اینکه می‌دانیم حداقل یک نسخه دیگر از اسکین این شخصیت نیز به این بتل پس اضافه خواهد شد.

اسکین سوپرمن در بازی فورتنایت

اسکین سیاه سوپرمن در بازی فورتنایت

با معرفی دو اسکین جداگانه از شخصیت Guggimon، اسکین‌های لایسنس شده‌ای که تاکنون برای این فصل رونمایی شده جمع بندی می‌شوند. شما می‌توانید نسخه پایه این اسکین را در Page 4 بتل پس باز کرده و نسخه دیگر را نیز به‌عنوان جایزه اضافی دریافت کنید.

اسکین Guggimon در بازی فورتنایت

علاوه‌براین، در فصل جدید فورتنایت، اسکین‌های مربوط‌به شخصیت‌های اورجینال بازی نیز دستخوش تغییر شده که این تغییرات با کاراکتر Doctor Slone آغاز می‌شوند. باوجود اینکه چهره‌های آشنای دیگری از Jonesy نیز در این فصل بازخواهند گشت، به نظر می‌رسد که دکتر اسلون باتوجه به دانش خود از موجودات فضایی، دیگر شخصیت‌های بازی را علیه مهاجمان رهبری خواهد کرد. یکی از نسخه‌های اسکین دکتر اسلون در Page 9 و دو مورد دیگر نیز به‌صورت جایزه قابل دریافت خواهند بود.

اسکین Doctor Slone در بازی فورتنایت

از دیگر اسکین کاراکترهای جدید فصل هفتم، می‌توان به Joey اشاره کرد که انگار از طرفداران پروپاقرص شخصیت Snake Plissken با بازی کورت راسل در فیلم‌های Escape from New York و Escape from L.A است. درکنار او یک خانم فضایی هم حضور دارد که این دو اسکین‌های آن‌ها در Page 5 و 6 بتل پس قابل دسترسی خواهد بود.

اسکین جویی در بازی فورتنایت

Sunny دیگر شخصیت جدید و اورجینال بازی است که به‌عنوان یک نظریه پرداز توطئه و از چهره‌های شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌شود. ظاهراً او در این درگیری با فضایی‌ها بیشتر از انسان‌ها اظهار همدردی می‌کند. شما می‌توانید اسکین سانی را در صفحه دوم و سوم بتل پس پیدا کنید.

اسکین شخصیت سانی در بازی فورتنایت

ربات بزرگ و مکانیکی Zyg نیز شخصیت دیگری است که نمی‌توان درکنار جویی و سانی از جذابیت ظاهری آن‌ها گذشت. Zyg در صفحه 7 و 9 بتل پس جدید این بازی، سه اسکین مختلف را به همراه جوایز دریافت می‌کند.

اسکین Zyg در بازی فورتنایت

در پایان Kymera را داریم که به محض خرید Battle Pass، عملاً به‌عنوان یک اسکین آغازین در اختیار شما قرار می‌گیرد. با اینکه نسخه‌ی دیگری از اسکین کیمرا وجود ندارد، شما می‌توانید با جمع آوری Alien Artifacts در جریان بازی، ظاهر او را تا حد زیادی شخصی‌سازی کنید.

اسکین Kymera در بازی فورتنایت

این‌ها تمامی اسکین‌هایی بودند که تاکنون برای فصل هفتم بازی فورتنایت معرفی شدند. البته حداقل سه صفحه قفل شده‌ی دیگر از جوایز بتل پس این فصل وجود دارد که نشان می‌دهد باید تا پایان این فصل، منتظر موارد دیگری هم باشیم.

 

نحوه قفل گشایی از اسکین‌های فصل ۷ بازی Fortnite

 فصل ۷ از چپتر دوم بازی فورتنایت، با یک سری تغییرات در سیستم بازی همراه خواهد بود. با شروع فصل جدید، ساختار Battle Pass با کمی تغییر مواجه می‌شود. درواقع از این به بعد به‌جای اینکه تمامی محتوای بتل پس بعد از رسیدن به هر یک از نقاط مشخص شده در یک ترتیب خاص قفل گشایی شوند، بعد از هربار لول آپ شدن بازیکن، پنج ستاره (Battle Stars) به او اختصاص داده خواهد شد.

بتل استارها آزادی عمل بیشتری را در قفل گشایی از محتوای مورد نظر شما در اختیار بازیکن قرار می‌دهند. درواقع این سیستم جایگزین صفحات پی در پی بتل پس شده که محتوای مربوطه را به ترتیب در اختیار بازیکن قرار می‌داد. حالا می‌توانید محتوای هر صفحه را با ترتیب دلخواه قفل گشایی کنید.

البته صفحات جدید در صورتی در اختیار شما قرار می‌گیرند که به یک لِوِل مشخص رسیده یا در صفحه‌ی فعلی به اندازه کافی از بتل استارهای خود استفاده کرده باشید. ضمن اینکه برای آنلاک کردن اسکین‌های جدید، باید همه‌ی آیتم‌هایی صفحات قبلی را خریداری کرده باشید. بنابراین در این آزادی عمل نیز محدودیت‌هایی وجود دارد. البته احتمالاً اکثر بازیکنان به محض اینکه امکان آنلاک کردن یک آیتم را داشته باشند، این کار را برای همه‌ی گزینه‌های موجود انجام خواهند داد؛ چراکه دلیلی برای عدم انجام این کار دیده نمی‌شود.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده