// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

واکنش منتقدین به بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

امروز بعد از ظهر میانگین نمرات بازی Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب جدیدترین انحصاری پلی استیشن هستیم.

Ratchet and Clank: Rift Apart را می‌توان یکی از بازی‌های جاه‌طلبانه سال جاری میلادی دانست. بازی‌ای که از همان نمایش ابتدایی خود، نگاه اکثر هواداران را به خود جلب کرد. درجریان داستان و گیم‌پلی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، کاربر مدام با یک پورتال به بُعد و سرزمین‌های دیگر سفر می‌کند و به‌لطف سخت‌افزار پلی استیشن 5، انجام این کار در کسری از ثانیه انجام می‌شود. 

همچنین با نمایش‌های بیشتر از بازی، مشخص شد که در این نسخه بازیکنان تنها هدایت رچت را برعهده نمی‌گیرند، بلکه شاهد یک کاراکتر داستانی جدید به نام ریوت خواهیم بود. ازطرفی جلوه‌های بصری خیره کننده از دیگر ویژگی‌هایی است که سبب شده Ratchet and Clank: Rift Apart به یکی از بازی‌های مورد انتظار تبدیل شود.

امروز بعد از ظهر میانگین امتیازات بازی در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد بسیار خوب Ratchet and Clank: Rift Apart هستیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به بعضی از واکنش‌های حول Ratchet and Clank: Rift Apart داشته باشید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Ratchet and Clank: Rift Apart

  • سازنده: اینسامنیاک گیمز
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • سبک: پلتفرمر

لامبکس ناشناس در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart با سلاح سرد جذاب در دنیای سایبرپانکی چشم نواز

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

من Ratchet & Clank: Rift Apart را دوست دارم، زیرا یک ماجراجویی جذاب و زیبا را ارائه می‌دهد. این محصولی نیست که شما را از تجربه فعالیت‌های جانبی نقاط مختلف نقشه دنیای باز بازی دور کند و من عاشق این دسته از بازی‌ها هستم.

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

Ratchet & Clank: Rift Apart همان بازی‌ای است که منتظر آن بودید. محصولی که دارای جلوه‌های بصری خیره کننده، گیم‌پلی خارق‌العاده و موارد ارزشمند دیگری است. 

دوال شاکرز: ۹۰ از ۱۰۰

Ratchet & Clank: Rift Apart موارد جدید و قدیمی‌ای را با یکدیگر ترکیب کرده است. المان‌های دوست داشتنی کلاسیک را که هواداران آن‌ها را دوست دارند با ویژگی‌های جدیدی در گیم‌پلی ترکیب شده تا این مجموعه همچنان حس تازه‌ای داشته باشد. هیچ شکی ندارم که این بازی یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌ها را خواهد داشت.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Ratchet & Clank: Rift Apart از نظر فنی بسیار هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. این بازی همانگونه که باید احمقانه، شیرین و خواستنی است و به‌لطف سخت‌افزار جدید، نسخه جدید Ratchet and Clank بهتر از هر زمان دیگر خود را نشان دهد. همانند قهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور و همتایان بعدی آن‌ها، این نسخه شاید متفاوت به‌نظر رسد و ظاهری جدید داشته باشد، اما همچنان ریشه خود را حفظ کرده است. ازاین‌رو بازی در هسته و شالوده خود هنوز همان دوستان قدیمی در یک ماجراجویی فضایی دیگر است؛ این چیزی است که اهمیت دارد.

پوش اسکوئر: ۸۰ از ۱۰۰

از زمان عرضه Ratchet & Clank: A Crack in Time تابه‌امروز، Ratchet & Clank: Rift Apart را می‌توان بهترین نسخه از این مجموعه دانست. به‌لطف دسته پلی استیشن 5، شاهد پیشرفت و به تکامل رسیدن سیستم مبارزات بازی هستیم. بااینکه با تکنولوژی استفاده شده توسط اینسامنیاک، سرزمین‌های بازی درگیر کننده و سرگرم کننده طراحی شده است، اما پلتفرمینگ بازی آن چالش مدنظر را ندارد. بااین‌حال، Ratchet & Clank: Rift Apart جزو آن دسته از بازی‌های بسیار بسیار خوب به حساب می‌آید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده