// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

ساخت یک بازی موبایل دیگر از Call of Duty

به نظر می‌رسد که اکتیویژن در حال حاضر مشغول کار روی یک نسخه‌ی موبایلی جدید بازی کالاف دیوتی است.

همان‌طور که می‌دانید کمتر کسی موفقیت بی نظیر بازی Call of Duty را در بین بازی‌های AAA و موبایل را به‌دست آورده است. بازی اندروید و آیفون Call of Duty Mobile در اکتبر ۲۰۱۹ عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند و بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شود. بازی Call of Duty Mobile تا به الان تعداد بازیکنان زیادی را به مجموعه کالاف دیوتی جذب کرده است و موفقیت بسیار بزرگی برای این سری محسوب می‌شود.

اکتیویژن در حال توسعه بازی جدید موبایلی Call of Duty در استودیوی جدید Activision Mobile است. این خبر ازطریق وب سایت شغلی این شرکت منتشر شده است و در ابتدا توسط سایت VGChronicle مشاهده شد. این استودیو در اینباره گفته است که:

اولین پروژه ما یک بازی AAA موبایل در مجموعه Call of Duty خواهد بود. ما به‌دنبال استعدادهای عالی با پیش زمینه‌ای در موبایل، كنسول و رایانه‌های شخصی هستیم که به کار خود علاقه‌مند باشند و عقایدی مشترک در مورد ویژگی‌های یک بازی AAA موبایل با ما داشته باشند. ما بسیار هیجان زده‌ایم که تیم‌های خود را بسازیم و شروع به کار کنیم و از شما دعوت می‌کنیم تا در ساخت یک پروژه خاص به ما بپیوندید. 

هنوز استودیو اکتیویژن موبایل به‌طور رسمی معرفی نشده است و همچنین بازی‌ای که آن‌ها مشغول کار روی آن هستند نیز اعلام نشده است اما این خبر چیز چندان تعجب آوری نیست. به نظر می‌آید که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استودیو و بازی آینده‌ی آن‌ها ما باید بیشتر منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده