// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

احتمال معرفی بازی جدید Borderlands در سامر گیم فست

شرکت گیرباکس تایید کرد که در رویداد افتتاحیه سامر گیم فست به معرفی یک بازی جدید می‌پردازد. شایعات می‌گویند که این بازی احتمالا اسپین‌آف بازی Borderlands خواهد بود.

ساعت ۲۲:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) به وقت ایران رویداد افتتاحیه‌ی سامر گیم فست توسط جف کیلی برگزار می‌شود؛ رویداد که حتی شایعه‌ی حضور بازی Elden Ring در آن شنیده می‌شود. حالا گیرباکس و شرکت 2K اعلام کردند که گیمرها باید در رویداد افتتاحیه سامر گیم فست انتظار مواجهه با بازی جدید آن‌ها را داشته باشیم. در حالی که چند روز قبل شایعه شد گیرباکس قصد معرفی بازی Wonderlands را دارد؛ یک اسپین-آف از سری بازی Borderlands که روی شخصیت تاینی تینا (Tiny Tina) تمرکز خواهد کرد.

جالب این‌جا است که گیرباکس یک سایت برای این بازی ناشناس معرفی کرد که با آدرس BeChaoticGreat.com در دسترس کاربرها قرار دارد. جالب این‌جا است که در کدهای این سایت دقیقا می‌توان عبارت Wonderlands را مشاهده کرد. در نتیجه به‌نظر می‌رسد که به زودی گیمرها مجددا با تاینی تینا و چند قهرمان سری بازی بوردرلندز مواجه می‌شوند. مطابق گزارش‌ها قرار است در این بازی شاهد شخصیت‌هایی باشیم که همزمان به چند کلاس تعلق دارند.

فهرست شرکت های ویدیوگیمی حاضر در سامر گیم فست 2021 جف کیلی

جف کیلی تایید کرده است که بیشتر از ۳۰ بازی ویدیویی در رویداد افتتاحیه سامر گیم فست حاضر خواهند بود و این برنامه حدودا ۲ ساعت زمان خواهد برد. همچنین از بین این بازی‌ها، حدودا ۱۲ بازی برای نخستین بار در سامر گیم فست معرفی می‌شوند و برخی از بازی‌ها هم آثاری هستند که گیمرها مدتی نسبتا زیاد منتظر اخبار جدید آن‌ها بوده‌اند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده