// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و حالت گرافیکی جدید برای Ratchet and Clank: Rift Apart

استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار یک توییت اعلام کرده که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart از ری تریسینگ و فریم ریت ۶۰ برثانیه پشتیبانی می‌کند.

کمتر از یک هفته دیگر بازی مورد انتظار Ratchet and Clank: Rift Apart روانه بازار می‌شود و کاربران خواهان مشاهده‌ی عملکرد این بازی و المان‌های جاه‌طلبانه‌ای هستند که در آن مورد استفاده قرار گرفته است.

به‌تازگی استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در توییتر اعلام کرده است که در روز عرضه، آپدیتی برای Ratchet and Clank: Rift Apart درنظر گرفته شده که در جریان آن حالت Performance RT به بازی اضافه می‌شود. بدین صورت که بازیکنان درکنار برخوردار شدن از نرخ ۶۰ فریم برثانیه، می‌توانند ری تریسینگ را هم فعال کنند.

درگذشته، این حالت از تجربه بازی برای Marvel's Spider-Man: Miles Morales هم مورد استفاده قرار گرفته بود و حال در Ratchet and Clank: Rift Apart هم شاهد آن خواهیم بود. ازاین‌رو کاربران در روز عرضه با دریافت به‌روزرسانی روز عرضه، می‌توانند به این حالت درکنار حالت Performance دسترسی داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی در حالت Performance RT را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده