// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Persona 5 Royal برای ایکس باکس رده بندی سنی شد

همان‌طور که شایعات از چندین و چند ماه قبل می‌گفتند، ظاهرا به‌زودی بازی Persona 5 Royal برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

بازی Persona 5 Royal شرکت Atlus که به‌عنوان یک نقش‌آفرینی ژاپنی طرفدارهای زیادی دارد، در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. پرسونا 5 رویال نسخه‌ای بهبودیافته و دارای محتواهای بیشتر از بازی Persona 5، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی است و دقیقا به مانند نسخه‌ی اصلی در انحصار کنسول پلی استیشن قرار داشت. اما بارها و بارها منابع مختلف به این اشاره می‌کردند که به مانند بازی Persona 4 که سال‌ها بعد از عرضه بالاخره برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شد، پرسونا 5 رویال نیز به‌زودی روی پلتفرم‌های بیشتری قرار می‌گیرد.

حالا سیستم رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در کشور کره‌جنوبی، نسخه‌ی ایکس باکس پرسونا 5 رویال را رده‌بندی کرده است. ظاهرا زمان ثبت این نسخه در سیستم رده‌بندی کره به ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی برمی‌گردد. این وسط یک تصویر دیگر هم از فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت در اینترنت دست به‌دست می‌شود که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Persona 5 Royal را نشان می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید قبلا هم شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت بازی Persona 5 Royal روی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

هنوز این اخبار بازی به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند. ولی شاید مایکروسافت در کنفرانس ایکس باکس که به‌زودی برگزار می‌شود، همراه‌با شرکت Atlus خبر عرضه‌ی بازی پرسونا 5 رویال برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی را به‌صورت رسمی اعلام کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده