// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹

عرضه دو نسخه از No More Heroes برای کامپیوتر

علاقه‌مندان به مجموعه No More Heroes، می‌توانند منتظر دو نسخه اول این مجموعه روی استیم باشند.

No More Heroes را می‌توان یکی از عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین مجموعه‌های موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که طرفداران خاص خود را دارد؛ مجموعه‌ای که باتوجه‌به خشونت بالایی که به تصویر می‌کشد، دارای طنز بسیار است و همین مورد سبب شده تا شاهد دوگانگی‌های دوست داشتنی متفاوتی در این سری باشیم.

به‌تازگی Xseed Games و Grasshopper Manufacture، به‌ترتیب ناشر و سازنده دو نسخه ابتدایی No More Heroes، اعلام کرده‌اند که بازی‌های No More Heroes و No More Heroes 2: Desperate Struggle روی کامپیوتر عرضه خواهند شد. به‌عبارتی کاربران استیم در تاریخ ۱۹ خرداد ماه (۹ ژوئن) می‌توانند هرکدام از بازی‌های ذکر شده را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند. نسخه پی سی دارای رزولوشن HD شده است و به‌صورت ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شوند.

همچنین در هفته اول انتشار، این دو بازی با تخفیف ۱۰ درصدی به فروش می‌رسند. چند روز پیش بود که خبری مبنی بر رده‌بندی سنی نسخه پی سی این دو بازی منتشر شد و حال عرضه No More Heroes و No More Heroes 2: Desperate Struggle روی کامپیوتر آن‌چنان دور از انتظار نبود. این دو بازی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ روی نینتندو Wii عرضه شده بودند، در سال ۲۰۱۹ هم در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفتند.

دراین‌میان اشاره کنم که No More Heroes 3 هم به‌صورت انحصاری در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ اوت) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده