// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

احتمال معرفی اسپین آف Borderlands در نمایشگاه E3 2021

به‌تازگی شایعاتی از شرکت 2K منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی اسپین آف بازی Borderlands است.

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری E3 2021، بازار شایعات بیش‌ازپیش داغ‌تر می‌شود و همچنین شاهد فاش شدن اطلاعات مختلفی از بازی‌های درنظر گرفته شده برای این رویداد خواهیم بود. درهمین راستا، جف گراب، نویسنده گیمزبیت و همچنین جیسون شرایر، نویسنده بلومبرگ اطلاعات جدیدی از را از شرکت 2K Games در دسترس قرار داده‌اند. 

یکی از این شایعات، مربوط‌به بازی NBA 2K22 می‌شود و به‌نظر می‌رسد که دیرک نویتسکی که در سال ۲۰۱۹ بازنشسته شده بود، روی جلد یکی از نسخه‌های ویژه این بازی حضور داشته باشد؛ همانند کوبی برایانت که روی جلد نسخه مامبا ادیشن بازی NBA 2K2021 حضور داشت. 

در ادامه، این دو نویسنده مدعی شده‌اند که استودیو فراکسیس گیمز، سازنده سری XCOM، در حال کار روی یک بازی با محوریت قهرمان‌های مارول است. همچنین اعلام شده که این بازی با سبک و ساختار XCOM درحال توسعه است. نکته‌ی جالب، توسعه اسپین آف مجموعه Borderlands توسط استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software) است که احتمالا Tiny Tina's Wonderlands نام دارد.

این تمام شایعاتی نیست که از شرکت 2K Games منتشر شده است. در انتها اعلام شده که این شرکت بازی جدید استودیو Hanger 13، سازنده Mafia 3، را هم منتشر خواهد کرد. بازی‌ای که Codename Volt نامیده شده و سبک آن ماوراء الطبیعی و علمی تخیلی است. نکته‌ی جالب در مورد این بازی، این است که به‌نظر می‌رسد Codename Volt دارای المان‌های ترکیبی از دو بازی Saints Row و Cthulhu است. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نمایشگاه E3 2021 چه محتویاتی را از سوی 2K Games مشاهده خواهیم کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده