// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰

بازی موبایل Valorant ساخته می‌شود

رایت گیمز به‌تازگی اعلام کرده بازی Valorant روی پلتفرم موبایل هم عرضه خواهد شد.

دیروز ۱۲ خرداد ماه (دوم ژوئن) اولین سالگرد بازی Valorant بود و استودیو رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورانت، در گفت‌وگوی اخیر خود در مورد آینده این بازی صحبت کرده است.

استودیو رایت گیمز اعلام کرده که بازی Valorant درآینده روی پلتفرم موبایل هم عرضه خواهد شد، اما اطلاعاتی از ساختار گیم‌پلی و تاریخ انتشار آن در دسترس قرار نگرفته است. آنا دونلان، تهیه کننده اجرایی Valorant، دراین‌باره می‌گوید «یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال اول عرضه Valorant این بود که اعتماد جامعه کاربری جهانی بازی‌های تیراندازی اول شخص را به خود جلب کنیم و همچنین، به آن‌ها نشان دهیم که بازی همیشه به‌عنوان یک اثر تاکتیکال تیراندازی پایه‌ و اساس خود را تقویت خواهد کرد.» 

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود «برای اینکه جامعه کاربری روبه‌رشد ما متوجه کارهای ما برای Valorant شود بالاتر از حد تصورات‌مان خواهد بود، خوشحالیم که به‌زودی تجربه Valorant را در اختیار کاربران بیشتری در سراسر جهان قرار خواهیم داد.»

در ادامه مشخص شده که ولورانت به‌صورت میانگین، ۱۴ میلیون بازیکن دارد که هرماه به حساب کاربری خود وارد شده و به‌تجربه‌ی بازی مشغول می‌شوند. همچنین رایت گیمز اعلام کرده که به مناسب اولین سالگرد بازی، رویداد مخصوصی را برگزار می‌کند که درجریان آن به اعضای جامعه کاربری Valorant آیتم‌های داخل بازی اهدا می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Valorant لذت می‌برید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده