// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

نسخه جدید God of War تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد

هرمن هالست تایید کرد که سونی و استودیو سانتا مونیکا در سال ۲۰۲۲ دنباله‌ی بازی God of War را تقدیم گیمرهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌کنند.

گیمرها هنوز نام رسمی دنباله‌ی بازی God of War را نمی‌دانند. هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی سونی می‌گوید که با شرایط حاکم تولید این دنباله‌ی خدای جنگ کمی دیرتر از برنامه‌ریزی اصلی کلید خورد و به همین خاطر سانتا مونیکا بازی را در سال ۲۰۲۲ میلادی به بازار می‌فرستد؛ تا بتواند همان بازی God of War فوق‌العاده را بسازد که همه می‌خواهند. همچنین هالست تایید کرد که بازی God of War همچون Horizon Forbidden West علاوه‌بر پلی استیشن 5 سونی برای پلی استیشن 4 هم عرضه می‌شود.

استودیو سانتا مونیکا در توئیتر یک بیانیه منتشر کرد و نوشت: «از زمان پخش تیزر بازی God of War جدید در سال گذشته، ما فروتنانه دربرابر میزان عشق جامعه‌ی کاربرهای خود قرار گرفتیم. ما بسیار سپاسگزار هستیم که می‌بینیم افراد زیادی مشتاق تجربه‌ی فصل بعدی سفر کریتوس و آترئوس هستند. متمرکز روی تحویل دادن یک بازی درجه‌یک می‌مانیم و در همین حین سلامت و وضع مناسب بازی‌سازهای خود را حفظ می‌کنیم. پس تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه‌ی بازی را به سال ۲۰۲۲ انتقال بدهیم.

از همه‌ی شما برای حمایت ادامه‌دار سپاسگزاریم. ما موارد هیجان‌انگیزی داریم که نمی‌توانیم برای نمایش آن‌ها به شما صبر کنیم».


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده