// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

عرضه آپدیت نرم افزاری جدید برای کنسول پلی استیشن 3

سونی حدودا ۱۴ سال بعد از عرضه‌ی پلی استیشن 3 به سراغ انتشار آپدیت نرم‌افزاری جدید آن رفت؛ ورژن 4.88 که عملا آپدیت نرم‌افزاری شماره‌ی ۶۰ کنسول PS3 است.

سونی مدتی قبل اعلام کرد که فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن 3 را نمی‌بندد. درحالی‌که اگر آن تصمیم گرفته نمی‌شد، حدودا یک ماه دیگر قرار بود که پلی استیشن استور کنسول PS3 بسته شود. اکنون نه‌تنها شرکت سونی قصد تعطیل کردن فروشگاه دیجیتالی کنسول پلی استیشن 3 را ندارد، بلکه یک آپدیت نرم‌افزاری جدید را نیز برای آن عرضه کرد. این آپدیت عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد. رسانه‌ی ویدیوگیمز کرانیکل می‌گوید که تا به امروز در مجموع ۶۰ آپدیت نرم‌افزاری برای پلی استیشن 3 عرضه شده‌اند و با آپدیت جدید، نرم‌افزار دستگاه به نسخه‌ی 4.88 می‌رسد.

یکی از کاربرها در توییتر نوشت: «خب پلی استیشن 3 واقعا یک آپدیت گرفت. بسیار تحسین‌برانگیز است که سونی همچنان به پشتیبانی از این دستگاه می‌پردازد. آن‌ها در ابتدا نظر خود راجع به بستن پلی استیشن استور کنسول PS3 را تغییر دادند و حالا نرم‌افزار را آپدیت می‌کنند. من هنوز مدل اورجینال ۶۰ گیگابایتی را دارم! پس کنسول را آپدیت کردم».

جیم رایان درکنار نمادهای پلی استیشن

اکنون مدت زیادی از عرضه‌ی یک آپدیت جدید و قابل‌توجه برای پلی استیشن 3 می‌گذرد. به نظر می‌رسد که صحبت‌های جیم رایان راجع به تصمیم جدید سونی روی عرضه‌ی آپدیت حدودا ۲۰۰ مگابایتی تأثیرگذار بوده‌اند. سونی فروشگاه‌های دیجیتالی پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 3 را باز نگه می‌دارد. این وسط فقط فروشگاه دیجیتالی کنسول PSP در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) بسته می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده