// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷

بازی The King of Fighters 15 تاخیر خورد

شرکت SNK اعلام کرده که برای بهبود کیفیت بازی The King of Fighters 15، آن را دیرتر از تاریخ اعلام شده عرضه خواهد کرد. 

اگر از مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای شرقی باشید، احتمالا نام مجموعه The King of Fighters را شنیده‌اید که تابه‌امروز نسخه‌های مختلفی از آن توسط شرکت SNK توسعه و عرضه شده است. 

در زمان معرفی بازی The King of Fighters XV اعلام شده بود که بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و همچنین SNK با عرضه تریلرهایی با محوریت مبارزان بازی، کاربران را بیش‌ازپیش با جهان این نسخه، آشنا کرد. این در حالی است که به‌تازگی و در جریان یک نشست خبری، شرکت SNK اعلام کرده که بازی The King of Fighters 15 در سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شود.

به‌عبارتی عرضه بازی به سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ موکول شده است. تیم سازنده در نشست خبری ذکر شده اعلام کرده که همه‌گیری ویروس کرونا همچنان روی روند کاری آن‌ها تأثیرگذار بوده و به این نتیجه رسیده‌اند که برای رساندن بازی به کیفیت مطلوب، نیاز به زمان بیشتری دارند. ازاین‌رو بازی را در بازه زمانی ذکر شده عرضه خواهند کرد.

تابه‌حال بازی‌های متعددی به خاطر ویروس کرونا و تاثیر آن روی روند بازی‌سازی به سال ۲۰۲۲ موکول شده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت SNK، چه تاریخ عرضه دقیقی را برای بازی فایتینگ خود اعلام می‌کند. همچنین هنوز پلتفرم‌های بازی هم اعلام نشده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده