// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۳

ریمستر سه‌ گانه بازی Crysis معرفی شد

اکنون مدتی از عرضه ریمستر بازی Crysis می‌گذرد و شرکت کرایتک اعلام کرد که امسال بازی Crysis 2 Remastered و بازی Crysis 3 Remastered را هم به بازار می‌فرستد.

بازی Crysis Remastered Trilogy در پاییز سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم توانایی اجرای بازی به کمک قابلیت بکوارد کامپتیبیلیتی را دارند. راستی شما می‌توانید هرکدام از این سه ریمستر را به شکل جداگانه هم خریداری کنید و مجبور به خرید ریمستر سه‌گانه به‌صورت یک‌جا نیستید.

شرکت کرایتک می‌گوید که هر سه بازی به بهترین شکل روی پلتفرم‌های مقصد اجرا خواهند شد تا مجموعه بازی معروف کرایسیس به زندگی ادامه بدهد؛ چه برای گیمرهایی که برای نخستین بار به سراغ آن می‌روند و چه برای افرادی که قصد خاطره‌بازی به‌لطف ریمسترها را دارند. شرکت Saber Interactive هم در ریمستر کردن این سه‌گانه نقش داشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

از چند روز قبل دیگر همه متوجه شده بودند که سازندگان به سراغ رونمایی از ریمستر سه‌گانه بازی Crysis خواهند رفت و حالا این خبر رسمی شده است. شرکت کرایتک در آینده تاریخ عرضه‌ی دقیق ریمستر سه‌گانه کرایسیس را اعلام خواهد کرد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده