// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۵

بازی های ماه ژوئن ایکس باکس گیم پس ؛ از For Honor تا یک اثر روگ‌ لایک

ایکس باکس گیم پس در ماه ژوئن میزبان For Honor و سه بازی مستقل و باکیفیت خواهد بود.

مایکروسافت به‌تازگی بازی‌هایی که در اوایل ماه ژوئن به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند، معرفی کرده است. امروز ۱ ژوئن بازی The Wild at Heart به کلاود گیمینگ ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. داستان این بازی درمورد دو کودک است که به سرزمینی فانتزی با موجوداتی جادویی و پر از پازل‌های مختلف پا می‌گذارند. بازی بعدی For Honor است که در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) در دسترس مشترکان گیم پس روی کنسول و پی سی قرار می‌گیرد که بازیکنان در آن باید جنگجویی تاریخی انتخاب کرده و در حالت‌های تک‌نفره و چندنفره به نبرد دشمنان بروند.

بازی‌های ماه ژوئن 2021 ایکس باکس گیم پس

بازی Backbone در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) به گیم پس پی سی می‌آید و در آن بازیکنان در نقش یک راکون کارآگاه قرار می‌گیرند که با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و در شهر ونکووری که ساکنانش حیوانات هستند، باید پرونده‌های مختلفی را حل کند. دیگر بازی ماه جاری میلادی گیم پس Darkest Dungeon است که در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) روی کلاود، کنسول و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. این بازی در سبک روگ‌لایک و نقش‌آفرینی نوبتی است و اثر چالش‌برانگیزی به شمار می‌رود که در آن بازیکنان باید هیروهایی را به خدمت گرفته، آموزش داده و آن‌ها را درمیان خطرات مختلفی که در محیط بازی وجود دارند، هدایت کنند.

به‌جز بازی‌های اضافه‌شده، چند بازی نیز قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) ایکس باکس گیم پس را ترک کنند که فهرست آن‌ را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • Ace Combat 7: Skies Unknown (کنسول)
  • Night Call (کلاود، کنسول و پی سی)
  • Observation (کلاود، کنسول و پی سی)
  • West of Dead (کلاود، کنسول و پی سی)
  • Wizard of Legend (کلاود، کنسول و پی سی)

نظرات خود را درباره‌ی بازی‌های این ماه ایکس باکس گیم پس با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده