// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

دانلود رایگان بازی Tell Me Why برای ایکس باکس و کامپیوتر

به شکل ناگهانی گیمرها فهمیدند که می‌توانند در فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت بازی Tell Me Why را به‌صورت رایگان و دائمی به اکانت خود اضافه کنند.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت بدون نیاز به پرداخت پول، بازی Tell Me Why: Chapters 1-3 استودیو دونت‌ناد را خریداری کنید. درحالی‌که این بازی اکنون در استیم ۲۰ دلار قیمت دارد. مشخص نیست که رایگان شدن بازی Tell Me Why در فروشگاه دیجیتالی آنلاین مورد بحث به شکل اتفاقی رخ داد یا پیش از زمان اعلام خبر رسمی فعال شد. ولی در هر حالت گیمرها طی ۳۰ روز آتی می‌توانند نسخه‌ی کامل این بازی داستان‌محور را به اکانت خود بیافزایند و دیگر برای همیشه صاحب آن باشند.

فراموش نکنید که ناشر بازی Tell Me Why در حقیقت استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس بوده است و این بازی روی ایکس باکس گیم پس قرار دارد. حالا گیمرهای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی می‌توانند به شکل رایگان برای همیشه صاحب آن باشند.

زومجی در بررسی بازی Tell Me Why به قلم علی گودرزی به آن نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را داد و در جمع‌بندی نوشت: «استودیو دونت‌ناد با بازی Tell Me Why ثابت می‌کند که چه مهارت بالایی در آفرینش آثار ماجرایی/درام دارد. تل می وای یک بازی ۳ اپیزودی است که گیمرها را در دل یک درامِ جنایی قرار می‌دهد. ماجرای بازی با شروع خوب و صدالبته کندی که دارد، آغاز می‌شود و در ادامه با پرداخت بسیار خوب و پایان‌بندی عالی خود، همراه‌با گره‌گشایی‌ها و پیچش‌های خاصی که دارد، بازیکن را سوار یک یک چرخ‌وفلک احساسی می‌کند».


منبع Press Start
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده