// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳

هیچ گونه کلاس بندی یا گروه در بازی Star Wars: Battlefront وجود ندارد

تلاش‌های استودیوی دایس برای ایجاد تفاوت میان Battlefield، ساخته‌ی قبلی خود و جدیدترین ساخته‌ی آن‌ها، Star Wars: Battlefront تمامی ندارد. این بازی از داشتن یکی از رایج‌ترین بخش‌های بازی‌های تیراندازی مدرن اجتناب کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این طور که از شواهد پیدا است، هیچ گونه کلاس یا گروه در بازی Star Wars: Battlefront وجود ندارد.

طی مصاحبه‌ای که توسط سایت OXM منتشر شده است، نیکلاس فِگریس، کارگردان بخش طراحی گفت بازیکنان به جای این که در میان کلاس‌های بخصوصی محدود شوند، آزادانه می‌توانند هرگونه تجهیزاتی که نیاز دارند را انتخاب کنند.

تجهیزات جدید با بدست آوردن XP در دسترس قرار می‌گیرند، اما جالب اینجا است که شما می‌توانید تجهیزات آزاد‌ شده‌ را با شریک خود به اشتراک بگذارید. این عمل باعث می‌شود که مثلا دو دوست صمیمی بتوانند توافق کنند که تجهیزات متفاوتی را خریداری کنند و منابع خود را راحت‌‌تر گسترش دهند یا یک بازیکن سطح بالا می‌تواند تجهیزات پیشرفته‌ی خود را در اختیار یک بازیکن تازه‌وارد قرار دهد.

شریک‌ها جایگزین گروه‌ها شده‌اند، به جای این که مثلا در ۵ گروه مختلف تقسیم شوید، تنها یک دوست دارید که می‌توانید روی آن حساب کنید و از طریق نقشه او را پیدا کنید.

به نظر می‌رسد که Star Wars: Battlefront تغییرات تازه‌ای را در سبک بازی‌های چندنفره‌ی تیراندازی ایجاد کرده است. پیش از این نیز اعلام شده بود که هیچ‌گونه هدف گیری با مگسک ( Iron Sights) در این بازی تیراندازی وجود ندارد. تلاش‌های سازندگان برای ایجاد تفاوت این بازی با Battlefield به اینجا ختم نمی‌شود. به نقل از سازندگان سیستم تخریب پذیری بازی Battlefront مانند Battlefield نخواهد بود و این بازی هیچ شباهتی به بازی Battlefield ندارد.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۶ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. کسانی که بازی را پیش خرید کنند،‌ بسته‌ای به نام Battle of Jakku را در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۳۹۴) دریافت خواهند کرد. البته این بسته‌ به صورت رایگان در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر ۱۳۹۴) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده