نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

نمایش ترس و وحشت در گیم پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

شرکت باندای نامکو همان‌طور که وعده داده بود، امروز اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes را منتشر کرد که ترس و وحشت را در معبدی قدیمی نمایش می‌دهد. 

چند وقت پیش باندای نامکو به‌عنوان ناشر و سوپر مسیو گیمز به‌عنوان سازنده، اعلام کردند که امروز (۶ خرداد) از گیم‌پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes رونمایی خواهند کرد و حال این ویدیو، در دسترس قرار گرفته است. 

با‌توجه به آنچه که در ویدیو می‌بینیم و البته توضیحات سازندگان، The Dark Pictures Anthology: House of Ashes بازیکنان را به سال ۲۰۰۳ و کشور عراق می‌برد؛ جایی که گروهی از نیرو‌های آمریکایی به‌دنبال انبارهای زیرزمینی سلاح‌های شیمیایی هستند اما پس از رسیدن به منطقه، مورد حمله نیرو‌های عراقی قرار می‌گیرند. در حین درگیری، زمین لرزه‌ای باعث ایجاد یک شکاف بزرگ در صحرا و فرو رفتن نیرو‌ها می‌شود که آن‌ها را به یک معبد باستانی عجیب می‌رساند؛ معبدی که به‌نظر می‌رسد موجودی اهریمنی و وحشتناک در آن بیدار شده است. 

براساس ویدیویی که از گیم‌پلی بازی منتشر شده، بازیکنان باید با هدایت این نیرو‌ها، به ترس خود غلبه کرده و با موجودی که در این معبد حضور دارد روبه‌رو شوند. در ادامه می‌توانید ویدیو کامل گیم‌پلی را در زومجی تماشا کنید:

بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ منتشر شود. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده