نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶

تاسیس استودیو جدید کریستال داینامیکس در تگزاس

استودیوی کریستال داینامیکس، سازنده Marvel's Avengers و سه‌گانه ریبوت Tomb Raider، شرکت بازی‌سازی جدیدی در آستین تگزاس تأسیس می‌کند.

براساس پستی که به‌تازگی در صفحه توئیتر استودیو کریستال داینامیکس قرار گرفته، استودیوی بازی‌سازی جدید این شرکت با نام «کریستال ساوث‌وست» (Crystal Southwest) تأسیس شده است. این تیم که قرار است در شهر آستین (Austin) ایالت تگزاس آمریکا مستقر باشد، مسئولیت توسعه بازی‌های مهمی را برعهده خواهد داشت.

ساوث‌وست سومین استودیو در این خانواده خواهد بود که توسط اسکوئر انیکس، مالک ژاپنی کریستال داینامیکس تأسیس می‌شود. پیش از این نیز استودیوی جدیدی از خانواده کریستال داینامیکس در ایالت واشنگتن با نام «کریستال نورث‌وست» (Crystal Northwest) افتتاح شده بود. علاوه‌بر پشتیبانی در روند توسعه به‌روزرسانی‌ها و محتوای دانلودی Marvel's Avengers، این دو تیم قرار است با همراهی تیم اصلی کریستال در ساخت آثار جدیدی از مجموعه‌های قدیمی و جدید همکاری کنند. وظیفه هدایت این استودیوی تازه تأسیس بر عهده «دالاس دیکنسون» خواهد بود.

طبق متن منتشر شده از سوی کریستال داینامیکس، فراخوان استخدام برای کار در این استودیو از همین حالا منتشر شده است و تعدادی از توسعه‌دهندگان قدیمی و باتجربه این شرکت برای به جریان افتادن روند کاری این استودیو به کریستال ساوث‌وست منتقل شده‌اند.

لوگوی کریستال ساوث وست

سال گذشته و در پی عملکرد ضعیف و پایین‌تر از انتظار بازی Marvel's Avengers، تحلیلگران از احتمال اقدام اسکوئر انیکس برای کاهش بودجه و کوچک‌تر شدن استودیو های کریستال داینامیکس خبر دادند. حالا تأسیس این استودیوی پشتیبان جدید نشان می‌دهد اسکوئر انیکس برنامه های بلند مدتی برای این استودیو و بازی Marvel's Avengers در سر دارد. به‌روزرسانی نسخه نسل نهمی Marvel's Avengers به همراه بسته الحاقی Hawkeye به‌تازگی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر شده است. 

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده