نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

رونمایی از بزرگ‌ترین محصول تاریخ لگو

شرکت لگو به‌تازگی با معرفی The Lego World Map رکورد پیشین خود را جابه‌جا کرد و بزرگ‌ترین محصول تاریخ خود را در معرض عموم قرار داد.

پنج روز دیگر یعنی در تاریخ یازده خردادماه (یک ژوئن) شرکت محبوب و باسابقه لگو بزرگ‌ترین محصول خود را به‌صورت رسمی روانه بازار خواهد کرد. ساخته جدید این شرکت تحت عنوان The Lego World Map با ۱۱,۶۹۵ قطعه قرار است لحطات فراموش‌نشدنی را برای علاقه‌مندان خود به وجود آورد.

براساس اطلاعات منتشر شده، ارتفاع و طول The Lego World Map به‌ترتیب حدود ۶۶ و ۱۰۴ سانتی‌متر خواهد بود. این محصول که همان‌طور که از نام آن مشخص است، نقشه جهان را نشان می‌دهد، شامل قطعات سفید رنگ برای نمایش قاره‌ها و قطعات رنگی جهت مشخص کردن مناطق آبی خواهد بود. نکته جالب توجه این است که شما می‌توانید بنابه سلقیه خود قاره موردنظر خود را در وسط این لگو قرار دهید. 

Lego World Map، بزرگترین لگوی تاریخ

چنانچه از طرفداران محصولات لگو باشید، احتمالا در جریان هستید که تا پیش از این رکورد بزرگ‌ترین ساخته این شرکت به اثری تحت عنوان Colosseum با بیش‌از ۹ هزار قطعه تعلق داشت. افرادی که تمایل به خرید The Lego World Map دارند باید اطلاع داشته باشند که برچسب قیمت این محصول ۲۵۰ دلار مشخص شده است؛ قیمتی که درمقایسه با Colosseum حدود ۳۰۰ دلار ارزان‌تر دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از قابلیت‌های Lego World Map داشتن یک کد QR است که به کمک آن می‌توانید هنگام ساختن آن به یک فهرست موسیقی دسترس داشته و از شنیدن آن لذت ببرید. همان‌طور که انتظار می‌رفت این محصول شامل یک قاب سفید رنگ و دو عدد گیره برای آویزان کردن آن به دیوار خواهد بود. 

فیورلا گراوز، یکی از مقامات ارشد لگو، این محصول را برای افرادی که طی این مدت نتوانستند به مسافرت بروند، پیشنهاد کرده است. «ما اطلاع داریم که طرفداران جوان ما علاقه زیادی به مسافرت دارند، اما بسیاری از ما طی یک سال گذشته نتوانسته‌ایم به گشت‌وگذار و سفر بپردازیم. به‌نظرمان هیچ راه بهتری برای گشتن دنیا درحالیکه در خانه خود در آرامش کامل هستید به‌جز ساختن، بازسازی و برنامه‌ریزی کردن و همچنین یادآوری ازطریق آن، وجود ندارد.

حال نوبت شما است تا در صورتیکه از علاقه‌مندان به محصولات لگو هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص The Lego World Map را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده