// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ماه ژوئن ۲۰۲۱ مشخص شد

شرکت سونی به‌ تازگی فهرست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن را اعلام کرده است.

دقایقی پیش شرکت سونی بازی‌های رایگان کاربران پلی استیشن پلاس را اعلام کرد که از تاریخ ۱۱ خرداد ماه (یک ژوئن) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همانند ماه‌های گذشته، شاهد رایگان شدن یک بازی مخصوص برای پلی استیشن 5 و ۲ بازی دیگر برای کاربران پلی استیشن 4 هستیم.

کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند بازی Star Wars: Squadrons و همچنین بازی Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown را تجربه کنند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره و جنگ ستارگان هستید، Star Wars: Squadrons می‌تواند تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه دهد. این درحالی است که کاربران بازی‌های مبارزه‌ای، می‌توانند Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown را تجربه کنند که نسخه ارتقا یافته Virtua Fighter 5: Final Showdown است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شده بود. 

نکته‌ی جالب این است که Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown به‌جای یک ماه، دو ماه رایگان خواهد بود. درانتها، کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند بازی Operation: Tango را به رایگان تجربه کنند که دارای المان‌های مخفی‌کاری است و ساختار کوآپ بازی، می‌تواند تجربه‌ی دونفره خوبی را ارائه دهد. البته اشاره کنم که Operation: Tango روی PS4 هم عرضه می‌شود، اما به‌لطف سرویس پلی استیشن پلاس، نسخه نسل نهمی آن رایگان خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده