// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۳

شایعه: انتشار اطلاعاتی از بازی Elden Ring در آینده نزدیک

یکی از افشاگران معتبر بازی‌های استودیوی فرام‌سافتور اخیرا تصویری پست کرده که از انتشار اطلاعات یا تریلری از گیم‌پلی بازی Elden Ring در آینده‌ی نزدیک و شاید در رویداد E3 2021 خبر می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار، OmniPotent، یکی از افشاگران قابل اعتماد بازی‌های استودیوی FromSoftware اخیرا درمیان بحثی در وب‌سایت ردیت درباره‌ی گیم‌پلی بازی Elden Ring، تصویری پست کرده که نشانگر این است که اطلاعاتی قرار است از این بازی مورد انتظار در آینده‌ی نزدیک منتشر شود. تصویر مورد اشاره که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، آینه‌ بغل ماشینی را با جمله‌ی معروف «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌تر هستند» نشان می‌دهد که در آن چند تصویر انتزاعی از الدن رینگ به چشم می‌خورد. همچنین روی ماشین پشتی در آینه نوشته شده «بشریت احیا شد.»

تصویری از OmniPotent که خبر از انتشار اطلاعاتی از Elden Ring در آینده نزدیک می‌دهد

البته باوجود اینکه OmniPotent را می‌تواند فرد نسبتا معتبری در افشای چنین اخباری دانست، می‌دانیم که جف گراب که یکی از اینسایدرهای سرشناس صنعت بازی و نویسنده‌ی سایت گیمزبیت است، اخیرا گفته بود خیلی بعید است که Elden Ring در E3 2021 حضور داشته باشد. البته از طرفی این نکته را هم باید درنظر بگیریم که حرف‌های جف گراب درباره‌ی الدن رینگ در چند مورد دست از آب درنیامدند. همچنین این را هم می‌دانیم که نام Bandai Namco، ناشر الدن رینگ در فهرست شرکت‌کنندگان E3 2021 ثبت شده است و ارائه‌ی اطلاعات یا تریلری از گیم‌پلی الدن رینگ در رویداد اختصاصی این شرکت خیلی دور از ذهن نیست.

باندای نامکو احتمالا اطلاعات و تصاویر بازی‌های زیادی را قرار است در سال ۲۰۲۱ به اشتراک بگذارد که این شامل Elden Ring هم می‌شود. چندوقت پیش بود که ویدیویی کوتاه از الدن رینگ به بیرون درز کرد که البته مشخص شد به این بازی تعلق ندارد. همچنین این‌طور که به‌نظر می‌رسد، در سیستم PEGI، رده‌بندی سنی ۱۶ سال به بالا به الدن رینگ تعلق گرفته است. از سال ۲۰۱۹ که Elding Ring معرفی شد تا به امروز آن‌قدر اطلاعات کمی از این بازی منتشر شده که طرفداران بی‌شمار بازی‌های فرام‌سافتور بی‌صبرانه منتظر شنیدن کوچک‌ترین خبری از آن هستند.

E3 امسال قرار است بین ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) به‌صورت آنلاین برگزار شود و باید منتظر بمانیم و بینیم که آیا حرف OmniPotent درست از آب درمی‌آید و باندای نامکو و فرام‌سافتور اطلاعات و شاید تریلری از گیم‌پلی Elden Ring منتشر می‌کنند یا جف گراب درست گفته و باید مدت بیشتری برای اخبار جدید آن منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید الدن رینگ نمایشی در E3 2021 خواهد داشت؟ گمانه‌زنی‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده