// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

احتمال عرضه کالکشن جدید مجموعه بازی سونیک

شاید شرکت سگا به‌زودی قصد عرضه‌ی یک کالکشن شامل چند بازی سونیک را داشته باشد که از قضا احتمالا بازی Sonic 3 & Knuckles هم در آن قرار گرفته است.

به‌تازگی یک خرده‌فروشی به سراغ فهرست کردن بازی Sonic Collection برای پلی استیشن 4 رفت. جالب این‌جا است که دقیقا به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت به سرعت سگا یک کالکشن شامل بازی Sonic 3 & Knuckles را تحویل طرفدارها می‌دهد. جالب این‌جا است که چند هفته‌ی قبل خبر احتمال ساخت ریمستر بازی Sonic Colors را خوانده بودیم و حالا به نظر می‌رسد که به‌زودی یک کالکشن سونیک را هم دریافت می‌کنیم. شاید شرکت سگا بخواهد از آن ریمستر و این کالکشن به شکل ناگهانی و همزمان رونمایی کند؛ تا طرفدارهای سونیک به‌زودی دلایل زیادی برای خرج کردن پول خود داشته باشند.

فراموش نکنید که ما در آستانه‌ی تولد ۳۰ سالگی مجموعه بازی سونیک قرار داریم و اصلا بعید نیست که سگا بخواهد با یک ریمستر جالب و یک کالکشن پر شده از بازی‌های محبوب قدیمی سراغ استقبال از طرفداران برود. تازه حضور سگا در E3 2021 هم تایید شده است؛ رویدادی که از ۲۲ تا ۲۵ خرداد بسیاری از گیمرها به تماشای آن می‌پردازند.

بااین‌حال نمی‌توان از یاد برد که هنوز به هیچ عنوان شرکت سگا اخبار مرتبط با سری بازی سونیک طی چند هفته‌ی اخیر را تایید نکرده است و فعلا تمامی موارد توضیح داده‌شده در حد شایعه و تئوری‌پردازی هستند. پس باید صبر کرد و دید که به‌زودی چه اتفاق تازه‌ای برای سری بازی Sonic سگا رخ می‌دهد. 


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده