// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

تجربه رایگان F1 2020 و Gears 5 روی ایکس باکس

کاربران ایکس باکس لایو گلد و گیم پس آلتیمیت می‌توانند به مدت محدودی دو بازی Gears 5 و F1 2020 را به رایگان تجربه کنند.

Free Play Days یکی از رویدادهایی است که مایکروسافت برای کاربران خود درنظر گرفته و درجریان آن شاهد رایگان شدن بازی‌های مختلفی برای کاربران ایکس باکس به‌صورت محدود هستیم.

به‌تازگی مایکروسافت اعلام کرده که کاربران ایکس باکس لایو گلد و همچنین کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت می‌توانند برای مدت محدودی دو بازی Gears 5 و F1 2020 را به رایگان تجربه کنند. به‌عبارتی کاربران تا بعد از ظهر دو خرداد ماه (۲۳ مِی) می‌توانند بازی‌های ذکر شده را به‌صورت رایگان تجربه کنند. از آن‌جایی که Operation 7 بازی گیرز 5 مدتی پیش عرضه شد، فرصت خوبی است تا کاربران نگاهی به بخش چندنفره‌ی این بازی داشته باشند. 

همچنین اگر علاقه‌مند به بازی‌های فرمول وان هستید، F1 2020 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد که توسط منتقدین بسیاری مورد تعریف و تمجید قرار گرفت و در زومجی هم نمره ۸.۵ را به خود اختصاص داد. در انتها مشخص شده که تمامی پیشرفت‌های بازیکنان نظیر اچیومنت‌ها و موارد مشابه به نسخه اصلی منتقل داده می‌شود و اگر علاقه‌مند به خرید این دو بازی هستید، می‌توانید هم‌اکنون نسخه استاندارد و GOTY بازی Gears 5 را به‌ترتیب ۱۶ و ۲۴ دلار خریداری کنید.

این در حالی است که نسخه استاندارد و دیلاکس بازی F1 2020 هم با قیمت ۱۵ و ۱۷.۵ دلار تخفیف خورده است. تخفیف‌های ذکر شده تا تاریخ دو خرداد ماه در دسترس هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ کدام یک از این دو بازی را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده