نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸

عرضه ریمستر بازی Saints Row: The Third برای کنسول‌ های نسل نهمی

شرکت THQ Nordic به‌تازگی اعلام کرد که نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس بازی Saints Row: The Third Remastered کمتر از یک هفته دیگر عرضه می‌شود.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده بازی اکشن ماجراجویی Saints Row: The Third Remastered در تاریخ چهار خردادماه (۲۵ می) به‌صورت رسمی برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار خواهد شد. شرکت THQ Nordic ضمن اعلام این خبر، تاکید کرد افرادی که این بازی را روی PS4 و ایکس باکس وان در اختیار داشته باشند به‌صورت رایگان می‌توانند آن را به نسخه نسل نهمی ارتقا دهند.

آن‌طور که از شواهد پیدا است به‌نظر می‌رسد از نظر تنظیمات گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی با تنظیمات Ultra روی پلتفرم پی سی برابری می‌کند. این مسئله حاکی از آن است که بازی Saints Row: The Third Remastered روی دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس بکس سری ایکس با رزولوشن 4K پویا و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد.

البته نکته قابل‌توجه این است که کاربران کنسول‌های مایکروسافت می‌توانند به انتخاب خود بازی را با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم برثانیه نیز تجربه کنند. از طرف مقابل قرار است برای کاربران پلی استیشن رنگ بنفش به لایت‌بار کنترلر دوال‌سنس اضافه شود. همچنین بازی Saints Row: The Third Remastered در تاریخ ۲۲ می (۱ خرداد) روی فروشگاه‌های GOG و استیم برای کاربران کامپیوتر نیز عرضه خواهد شد. این بازی پیش از این تنها روی فروشگاه اپیک برای پی سی عرضه شده بود.

اگر شما هم از طرفداران Saints Row: The Third Remastered هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده