// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴

انتشار تریلر جدید بازی Aeterna Noctis با محوریت نمایش گیم پلی

اطلاعات تازه‌ای از بازی مستقل Aeterna Noctis همراه‌با تریلری از گیم‌پلی آن منتشر شده است. این بازی اکشن-ماجراجویی و در سبک مترویدوینیا اواخر سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌ها و پی سی منتشر خواهد شد.

PlayStation Talents یک برنامه‌ی تقریبا کم‌سروصدا است که سونی ازطریق آن به استودیوهای مستقل و جمع‌و‌جور در کشور اسپانیا کمک می‌کند تا بازی‌هایشان را روی کنسول‌های بازی منتشر کنند. یکی از جدیدترین بازی‌های برنامه‌ی پلی استیشن تلنتس Aeterna Noctis، اثر استودیوی Aeternum Game Studios است که قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

این بازی اکشن-ماجراجویی دو‌بعدی و در سبک مترویدوینیا دارای گرافیک هنری چشم‌نوازی است و قرار است گیم‌پلی‌ای متشکل از مبارزات پرسرعت، حل پازل و پلتفرمینگ ارائه دهد. البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که Aeterna Noctis علاوه‌بر کنسول‌های پلی استیشن، روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی نیز عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

براساس پستی در وب‌سایت پلی استیشن، بازیکنان در Aeterna Noctis در نقش پادشاه تاریکی (King of Darkness) بازی می‌کنند و در عین اینکه باید مهارت‌های خود را مانند دش کردن و تلپورت شدن به بوته‌ی آزمایش بگذارند، باید راه‌های مخفی و رازهای موجود در جهان بازی را کشف و آنلاک کنند. در پست مذکور توضیح داده می‌شود: «شما می‌توانید قابلیت‌های خود را از طریق درخت مهارتی گسترده ارتقا دهید و بین سه راه‌وروش بازی کردن انتخاب کنید: مبارزات از راه دور، مبارزات نزدیک و با سلاح سرد و همچنین استفاده از جادو. این سه راه شما را قادر می‌سازد تا سبک بازی کردن دلخواه خود را انتخاب و از ۶ سلاح ویژه و مهارت‌های قدرتمند استفاده کنید.»

Aeterna Noctis دارای ۱۶ منطقه‌ی مختلف برای گشت‌و‌گذار، بیش از ۱۰۰ نوع دشمن و ۲۰ نوع باس است. استودیوی سازنده ادعا می‌کند که مدت زمان گیم‌پلی این بازی ۲۰ ساعت است؛ ولی با انجام مأموریت‌های فرعی می‌توان این مدت را افزایش داد. آن‌ها درخصوص مأموریت‌های فرعی می‌گویند: «این مأموریت‌ها نه‌تنها برای به چالش کشیدن مهارت‌های شما طراحی شده، بلکه عناصری را از پیش‌زمینه‌ی داستانی دنیای بازی در خود جای داده‌اند و به داستان سفر پادشاه تاریکی برای بازپس‌گیری قدرت Aeterna را شاخ‌و‌برگ می‌دهند.»

نظرات خود را درخصوص بازی Aeterna Noctis با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده