// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵

احتمال آپلود شدن فایل های بازی دیابلو 4 در سرورهای پلی استیشن

به‌تازگی اکتیویژن فایل‌های یک بازی با حجم ۴۳.۹۷ گیگ را در پلی استیشن نتورک آپلود کرده است. درجه‌ی سنی بازی مرموز مورد بحث هم مثبت ۱۷ سال خواهد بود.

چرا اکتیویژن باید یک بازی نامشخص با درجه‌ی سنی مثبت ۱۷ سال و اسم رمز WELOOOOVEDOGS (ما عاشق سگ‌ها هستیم) را هم برای پلی استیشن 4 و برای پلی استیشن 5 در PSN آپلود کند؟ مشخص نیست. اما یکی از تسترهای بازی PS4 در توئیتر می‌گوید که این یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی دیابلو 4 است. او حتی در میان فایل‌های آپلودشده توانست لوگو بازی Diablo IV را بیابد.

رخ دادن این اتفاق ربطی به نزدیک بودن یا نبودن زمان عرضه‌ی بازی دیابلو 4 ندارد. بالاخره بلیزارد گفت که حتی غیرممکن نیست که بازی دیابلو 4 در سال ۲۰۲۲  هم عرضه نشود. تازه در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19 بسیاری از تسترها باید از خانه مشغول تجربه‌ی بازی‌ها شوند و برای این کار چاره‌ای جز ارائه‌ی دیجیتالی بازی به آن‌ها وجود ندارد. هرچه قدر هم که شرکت‌ها با دقت و محافظت از فایل‌های خود چنین کاری را انجام بدهند، باز هم بارها ممکن است این پروسه به اندازه‌ی برگزاری جلسات تست بازی داخل خود استودیو، مخفیانه انجام نشود. مثلا ممکن است که یک نسخه آلفا بازی دیابلو 4 اکنون به دور از چشم همگان پروسه‌ی تست‌های اولیه را سپری کند.

برخی افراد دیگر هم باور دارند که شاید فایل مرموز آپلودشده مربوط‌به یک نسخه‌ی ریمستر از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یا بخش مولتی‌پلیر بازی Modern Warfare 2 Remastered باشد. ولی همه‌ی این حرف‌ها هم در حد گمانه‌زنی هستند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده