نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۵

تریلر گیم پلی Biomutant عملکرد بازی روی پلتفرم‌های مختلف را نشان می‌دهد

ویدیوهای جدیدی که از گیم‌پلی بازی Biomutant روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده، عملکرد کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت را در اجرای این بازی نشان می‌دهد.

بازی جدید Biomutant از استودیوی Experiment 101 همین ماه برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و به همین مناسبت THQ Nordic به‌عنوان ناشر این بازی تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی آن را با محوریت عملکرد کنسول‌های نسل هشتم در زمان اجرای این بازی منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید این ویدیوها را تماشا کنید. علاوه‌براین، رزولوشن و نرخ فریم تصاویر بازی روی کنسول‌های ارتقاء یافته پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس نیز اعلام شده است.

بازی اکشن و نقش آفرینی Biomutant روی پلتفرم پی سی به‌صورت 4K/60FPS اجرا می‌شود اما در بحث نرخ فریم، محدودیتی در مقابل آن وجود ندارد. کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مطابق انتظار بازی را با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کنند، اما کاربران PS4 Pro و ایکس باکس وان ایکس می‌توانند انتظار اجرای روان بازی با نرخ فریم 60FPS را داشته باشند؛ هرچند در بحث کیفیت تصویر همچنان به رزولوشن پویای 1080p محدود می‌شوند.

از طرفی استفان یونک‌وست، کارگردان بازی و رئیس استودیوی Experiment 101 اخیراً در مصاحبه‌ای درباره زمان گیم‌پلی این بازی اظهار داشته که اگر بازیکنی بخواهد به سرعت Biomutant را تمام کند، می‌تواند در عرض ۱۲ تا ۱۵ ساعت پس از شروع بازی به تیتراژ پایانی برسد.   

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز می‌توانند ازطریق قابلیت backwards compatibility این بازی را اجرا کنند اما نرخ فریم و کیفیت تصاویر بازی تفاوتی با حالت پیشفرض Xbox One X یا PS4 Pro نخواهد داشت. استودیوی Experiment 101 هنوز چیزی درباره برنامه‌های خود جهت انتشار نسخه نسل جدید این بازی ارائه نکرده لذا باید تا انتشار اطلاعات بیشتر در این خصوص منتظر بمانیم.

Biomutant در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی در زمان عرضه علاوه‌بر انتشار روی کنسول‌ها و کامپیوتر، در اختیار مشترکین سرویس EA Play Pro نیز قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی بایومیوتنت چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده