// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۵

استودیو EA Motive احتمالا مشغول ساخت بازی Mirrors Edge نیست

جف گراب مدتی قبل گفته بود که استودیو EA Motive در حال کار روی قسمت جدید یک مجموعه بازی شناخته‌شده‌ی الکترونیک آرتز است که پس از معرفی قطعا طرفدارها را خوشحال می‌کند.

ما به‌صورت رسمی می‌دانیم که استودیو بازی‌سازی EA Motive، سازنده‌ی بازی Star Wars: Squadrons از ماه‌ها قبل مشغول کار روی چند پروژه‌ی معرفی‌نشده است؛ بازی‌هایی که هیچ‌کدام قرار نیست ربطی به جنگ ستارگان (استار وارز/جنگ‌های ستاره‌ای) داشته باشند. جف گراب هم از زمان اعلام رسمی آن خبر گفت که بازی اصلی بعدی استودیو EA Motive به یکی از مجموعه‌های معروف الکترونیک آرتز تعلق دارد. او حتی انقدر جلو رفت که بگوید طرفدارها قطعا از معرفی آن بازی خوشحال می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد هفته‌ها مشغول گمانه‌زنی بودند و این وسط بیشتر نام بازی Mirror's Edge و بازی Dead Space به میان آمد.

وی به‌تازگی ادعا کرد که آن بازی همچنان در دست ساخت است و احتمالا در رویداد EA Play Live سال ۲۰۲۱ میلادی هم حضور ندارد. گراب می‌گوید که این محصول قرار نیست بازی Mirror’s Edge باشد. پس عجیب نیست که برخی از طرفدارهای سری بازی دد اسپیس به هیجان بیایند و حالا امید بیشتر به زنده شدن آن مجموعه توسط استودیو EA Motive داشته باشند.

البته نباید فراموش کرد که تمامی اطلاعات مورد بحث بیرون‌آمده از شایعات هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را اخبار بازی رسمی به شمار آورد. جف گراب از رسانه‌ی گیمزبیت در گذشته گزارش‌های ویدیوگیمی درستی داشته است. ولی بالاخره تک‌تک حرف‌های او هم درست از آب درنیامده‌اند. در نتیجه باید صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهند و الکترونیک آرتز چه زمانی به‌صورت رسمی بازی جدید استودیو EA Motive را معرفی می‌کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده