نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

بهبود وضعیت تعادل سلاح‌ های Call of Duty: Black Ops Cold War در آپدیت جدید

اخیرا استودیو تری آرک در توییتر گفته است که در آپدیت هفته آینده بازی Black Ops Cold War بالانس سلاح‌‌ها دچار تغییراتی می‌شود.

تیم Treyarch Studios که سازنده بازی Black Ops Cold War است در توییتی اعلام کرده که قصد دارد توازن و تعادل بین اسلحه‌های بازی را دچار تغییراتی کند. طبق گفته‌های Treyarch این بهبودها در قالب آپدیت بعدی بازی اعمال می‌شوند که قرار است هفته بعد منتشر شود. تغییرات روی اسلحه‌ها شامل اصلاحاتی برای دسته Assault Rifleها، LMGها، پیستول‌ها و اسنایپرها می‌شود. این استودیو همچنین اعلام کرده است که به‌زودی یک بلاگ جداگانه منتشر می‌کند که شامل جزئیات برنامه‌های Treyarch برای بخش Zombies است.

این اعلامیه بعد از انتشار یک حالت جدید در روز پنجشنبه برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده است که Moshpit نام دارد. Moshpit حالت گیم‌پلی 12v12 را به‌چندین نوع از بازی شامل TDM, Domination, Kill Confirmed و Hardpoint اضافه و تعداد بازیکنان را در چند نقشه‌ی 6v6 دو برابر می‌کند. تعدادی از این نقشه‌ها شامل Nuketown ‘84, Raid, Yamantau, Diesel, Apocalypse و Miami Strike هستند.

همچنین فصل سوم کال‌اف‌دیوتی Black Ops Cold War از تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) شروع شده است. در حال‌حاضر بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی دردسترس است.

نظر شما درباره‌ی بهبود عملکرد سلاح‌های بازی Black Ops Cold War چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده