نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

تجربه بازی Dark Alliance از روز عرضه در ایکس باکس گیم پس

کاربران گیم پس از نخستین روز عرضه‌ی بازی Dark Alliance قادر به تجربه‌ی آن در کامپیوتر، ایکس باکس و موبایل خواهند بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Dark Alliance به‌زودی به سرویس Xbox Game Pass راه می‌یابد. این بازی اکشن براولر کوآپ سوم-شخص از آثاری است که از نخستین روز انتشار در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. از تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کلاود سرویس ایکس باکس گیم پس قادر به تجربه‌ی بازی Dark Alliance خواهند بود.

بازی Dark Alliance از قابلیت «بازی میان پلتفرمی» یا Cross-Play بین کامپیوتر و ایکس باکس پشتیبانی می‌کند و این ویژگی از اولین روز عرضه در دسترس خواهد بود. وقایع این بازی چهارنفره در منطقه‌ی آیسویند دیل جریان دارد و دارای بیش از ۳۰ هیولا از دنیای Dungeons and Dragons (سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان) است. بازیکنان قادر خواهند بود تا از میان چهار قهرمان با توانایی‌ها و حرکات منحصربه‌فرد یکی را به دلخواه انتخاب کنند و از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از Dark Alliance به‌دست آورید، توسعه‌دهندگان در استودیوی توک گیمز هر جمعه بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را در یوتیوب و توییچ به نمایش می‌گذارند و این کار تا زمان عرضه‌ی بازی ادامه خواهد داشت. این نمایش هفتگی رأس ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز نباید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی Dark Alliance منتظر بمانند و این اثر در تاریخ ۱۲ خرداد در دسترس آن‌ها نیز قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده