// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰

سازنده Wasteland 3 احتمالا مشغول ساخت یک بازی شوتر اول شخص نقش آفرینی است

استودیو inXile Entertainment در توییتر و در جواب به حساب کاربری ایکس باکس، به یک بازی اول شخص تیراندازی نقش آفرینی اشاره کرده است.

inXile Entertainment یکی از استودیوهای خوش‌نام در زمینه ساخت بازی‌های نقش آفرینی تاکتیکی است و اکثر کاربرها، این استودیو را به ساخت سه‌گانه Wasteland می‌شناسند. مجموعه‌ای که هر نسخه از آن تجربه‌ی متفاوتی را ارائه کرده است.

به‌تازگی حساب کاربری توییتر ایکس باکس با انتشار یک توییت اعلام کرد که «چه نوع بازی‌ای را باید تجربه کنم؟» نکته جالب این است که استودیو inXile Entertainment درجواب به این توییت اعلام کرده «یک مورد تازه - اول شخص تیراندازی - نقش آفرینی» باتوجه به این توییت می‌توان حدس زد که این استودیو در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی اول شخص تیراندازی است.

دراین‌میان اشاره کنم که inXile Entertainment درگذشته به‌سراغ این سبک از نقش آفرینی رفته است و در سال ۲۰۱۸، شاهد عرضه بازی The Bard's Tale IV بودیم. محصولی که می‌توان از آن به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی اول شخص یاد کرد. مدتی پیش هم inXile Entertainment اعلام کرده بود که در حال کار روی یک بازی نقش‌آفرینی نسل جدید با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 است. 

در حال حاضر، inXile Entertainment اولین بسته الحاقی بازی Wasteland 3 با نام Rangers of Steeltown را هم در برنامه دارد که در تاریخ ۱۳ خرداد ماه (سه ژوئن) روانه بازار می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده