// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰

رونمایی سونی از دو رنگ جدید دسته دوال سنس پلی استیشن 5

درحالی‌که تا به امروز دوال‌سنس فقط با یک ترکیب رنگی مشخص سیاه‌وسفید عرضه شده بود، حالا سونی اعلام کرد که از ماه بعد آن را با دو رنگ جدید هم به بازار می‌فرستد.

سایت اسپانیایی Area Jugones در هفته‌ی گذشته ادعا کرده که به‌زودی سونی از دو رنگ جدید برای کنترلر دوال‌سنس پرده‌برداری می‌کند و حالا این ادعا درست از آب درآمد. سیاه/مشکی نیمه‌شب (Midnight Black) و قرمز کیهانی (Cosmic Red) نام دو رنگ رسمی جدید دسته دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 سونی است. در بلاگ رسمی پلی استیشن نوشته شد که Midnight Black با ترکیب دو رنگ سیاه نسبتا متفاوت ساخته شده است؛ تا رنگ ملایم‌تر تا حدی نمایش‌دهنده‌ی رنگی باشد که انسان موقع نگاه انداختن به آسمان شب می‌بیند.

دسته دوال‌سنس Cosmic Red هم با ترکیب مشکی کامل و قرمز ساخته شد؛ قرمزی که با الهام از رنگ‌های خاص دیده‌شده در تصاویر کیهانی به وجود آمد. لئو کاردوسو و ساتوشی آئویاگی که طراح دو رنگ جدید دسته پلی استیشن 5 بوده‌اند، در رابطه با آن‌ها می‌گویند: «ما می‌خواستیم این دو مکمل هم باشند و در عین حال به جنس طراحی رنگ نسخه‌ی اصلی دوال‌سنس هم بخورند. پس هر دو رنگ‌بندی جدید باتوجه‌به کهکشان طراحی شدند و در عین حال از زبان طراحی رنگی دوال‌سنس اصلی و لوازم جانبی دیگر پلی استیشن 5 پیروی کردند».

دو رنگ جدید کنترلر دوال سنس کنسول پلی استیشن 5 سونی

آئویاگی ادامه می‌دهد: «رنگ Midnight Black و رنگ Cosmic Red دوال‌سنس هر دو شامل یک رنگ آبی نامحسوس هم می‌شوند که به ترتیب جلوه‌هایی به‌خصوص از رنگ سیاه و رنگ قرمز را به نقاطی از آن‌ها می‌دهد. این آبی نامحسوس در رنگ‌بندی دوال‌سنس اصلی هم وجود دارد. پس به‌نوعی هر سه رنگ کنترلر دوال‌سنس کامل‌کننده‌ی یکدیگر هستند. همچنین در دو رنگ جدید، جزئیات و رنگ دکمه‌ها هم برای تناسب با رنگ‌بندی‌های جدید، تغییر یافته‌اند».

واضح است که این سه نوع دوال‌سنس فقط از لحاظ رنگ‌بندی با یکدیگر تفاوت دارند و از ویژگی‌های یکسانی بهره می‌برند. راستی نظر شما چیست؟ از بین سه رنگ معرفی‌شده برای دوال‌سنس تا به امروز، کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده