// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

بازی Knockout City به مناسبت انتشار ۱۰ روز رایگان خواهد بود

بازی Knockout City قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) عرضه شود و به مناسبت انتشار این بازی، سازندگان اعلام کردند که کاربران می‌توانند به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان به تجربه این بازی بپردازند.

 بازی Knockout City یک بازی Dodgeball (یک سبک ورزشی) چند نفره آنلاین شرکت EA Originals است که توسط استودیو Velan ساخته شده و قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) برای تمامی پلتفرم‌ها و نیز دو سرویس EA Play و ایکس باکس گیم پس منتشر شود. EA و استودیو Velan اعلام کردند که این بازی در روز انتشار به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

عرضه بازی Knockout City برای پلی استیشن 4 سونی با شخصیتی در حال دویدن با توپ داخل خیابان

این بازی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) تا ۱۲ ظهر روز یکشنبه، ۹ خرداد (۳۰ مس) به صورت یک بازی کامل برای همه پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود و کاربران می‌توانند تمام بخش های بازی را تجربه کنند.

همچنین در مدت زمان رایگان بودن این بازی، قابلیت استریم، بخش های اختصاصی، مسابقات و تورنومنت‌های عمومی و موارد دیگر وجود خواهد داشت و در طی این دوره اگر هر پیشرفتی را در بازی به دست آورید یا موفق به کسب امتیازات شوید و آیتم های قفل شده را آزاد کنید، در صورت تصمیم به خرید بازی، این موارد به نسخه خریداری شده شما منتقل خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده