// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

سازندگان بازی Life is Strange چند پیشنهاد خریداری را رد کردند

ظاهرا طی ماه‌های گذشته چند شرکت به‌دنبال خریداری کامل استودیو Dontnod Entertainment بوده‌اند. ولی دونت‌ناد می‌خواهد مستقل باقی بماند.

استودیو بازی‌سازی فرانسوی Dontnod Entertainment کارنامه‌ی قابل احترامی دارد؛ بازی Remember Me، بازی Life is Strange، بازی Vampyr، بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit، بازی Life is Strange 2، بازی Tell Me Why و بازی Twin Mirror. اکنون این استودیو به‌صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در حال کار روی چند بازی است. بعضی از این بازی‌ها را خود دونت‌ناد منتشر خواهد کرد و برخی از آن‌ها ناشر دیگری همچون فوکس هوم اینتراکتیو دارند.

حالا متوجه شدیم که دونت‌ناد اصلا حاضر به خریداری شدن نیست و در رابطه با حفظ استقلال استودیو با هیچ شرکتی شوخی ندارد. دونت‌ناد می‌خواهد به‌عنوان یک استودیو بازی‌سازی مستقل به فعالیت ادامه بدهد و همواره به‌دنبال آن است که سازندگان اصلی استودیو، سهام حداکثری و کنترل‌کننده را در اختیار داشته باشند.

اسکار گیلبرت، مدیر اجرایی دونت‌ناد در این رابطه می‌گوید: «راستش را بخواهید، ما تا به امروز چند پیشنهاد مالی برای خریداری شدن داشتیم و همه‌ی آن‌ها را رد کردیم. اکنون توجه افراد زیادی به بازی‌سازی جلب شده است و این صنعت را مناسب سرمایه‌گذاری می‌دانند. ما در آغاز سال ۲۰۲۱ بخشی اندک از سهام خود را به تنسنت فروختیم و این‌گونه به ۴۰ میلیون یورو پول بیشتر برای ساخت و عرضه‌ی بازی‌های بعدی خود رسیدیم. ولی برای ما اهمیت دارد که همواره سهام‌دارهای اصلی همان افراد سابق باشند؛ تا استودیو دونت‌ناد مستقل باقی بماند».

سری بازی لایف ایز استرنج شرکت اسکوئر انیکس دیگر توسط دونت‌ناد ساخته نمی‌شود. استودیو Deck Nine، سازنده‌ی بازی Life is Strange: Before the Storm اکنون مشغول ساخت بازی Life is Strange: True Colors است که این بازی قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده