// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۲

505Games بازی بعدی MercurySteam را منتشر خواهد کرد

طی قراردادی که شرکت Digital Bros با MercurySteam بسته است، بازی جدید این استودیو را 505Games منتشر خواهد کرد.

استودیو نام آشنای اسپانیایی MercurySteam در طول چند سال گذشته با انتشار آثاری قابل توجه بر سر زبان آمده. بنابراین جای تعجب نیست که افراد زیادی این سوال برایشان پیش بیاید که این استودیو درآینده چه برنامه ای خواهد داشت. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی به اشتراک گذاشته نشده، اما با توجه به خبرهای منتشر شده، می‌توان برنامه بعدی این استدیو را پیش بینی کرد.

Digital Bros که شرکت مادر و اصلی استودیو ناشر 505Games، در گزارش درآمد سه ماه اخیر خود اعلام کرد که با MercurySteam قرارداد بسته است و بازی بعد آنها توسط 505Games منتشر خواهد شد. اگر چه جزئیات مربوط به این پروژه کم است، اما این اثر به عنوان یک بازی «کاملاً جدید» توصیف شده و برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. ولی فعلاً خبری از تاریخ انتشار آن به اشتراک گذاشته نشده است.

استودیو MercurySteam سازنده آثاری همچون: سری بازی‌های Castlevania: Lords of Shadow و ریبوت همین اثر به نام Mirror of Fate و نسخه جدید بازی Metroid: Samus Returns است. آخرین اثر این استودیو، یک بازی شوتر آنلاین چندنفره به نام Spacelords است که به صورت رایگان در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده