// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰

انتشار آمار استقبال فوق العاده بازیکنان از بازی Uncharted 4

ناتی داگ به مناسبت سالگرد ۵ سالگی بازی آنچارتد 4، گزارشی از آمار بازیکنان این بازی منتشر کرده است.

همان‌طور که می‌دانید بازی بسیار محبوب Uncharted 4: A Thief's End در چنین روزی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و امروز سالگرد ۵ سالگی این بازی محسوب می‌شود. استودیو‌ی سازنده‌ی این بازی یعنی ناتی داگ این سالگرد را با منتشر کردن برخی از آمار مربوط‌به بازی آنچارتد 4 جشن گرفته است. یکی از آمار جالبی که در این گزارش به چشم می‌خورد این بود که تا به حال تعداد ۳۷ میلیون بازیکن بازی Uncharted 4: A Thief's End را تجربه کرده‌اند.

این تعداد به معنای فروش ۳۷ میلیون نسخه از این بازی نیست بلکه به این معنا است که تعداد ۳۷ میلیون حساب یا کاربر شبکه پلی استیشن، بخش داستانی یا بخش مولتی پلیر این بازی را تجربه کرده‌اند که این تعداد یک آمار فوق‌العاده و کم نظیر است.

امار بازی انچارتد ۴

از این ۳۷ میلیون نفر، ۱۳.۳ میلیون نفر بخش چند نفره‌ی این بازی را تجربه کرده‌اند که از این تعداد، تعداد ۹.۵ میلیون بازیکن از گزینه‌ی Accessibility استفاده کردند. در ادامه چندین آمار جالب دیگر نیز به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که تعداد ۹.۸ میلیون بازیکن با میمون لمور در بازار و همچنین ۷.۵ میلیون نفر دیگر بازی مارکو پولو را بازی کردند. ۲ میلیون بازیکن از برج ساعت بالا رفتند و ۱۲ میلیون بازیکن با اسلحه اسباب بازی به تمام اهداف در اتاق زیر شیروانی دریک شلیک کردند. آمار نهایی همچنین بیان می‌کند که ۲ میلیون بازیکن نیز از سالی عکس گرفته‌اند.

بازی Uncharted 4 هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه و یکی از بهترین بازی‌های استودیو ناتی داگ برای پلی استیشن 4 محسوب می‌شود. شما نیز از خاطرات مورد علاقه‌تان از این بازی برای ما بگویید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده