// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

عدم پشتیبانی نسخه کا‍مپیوتر بازی Days Gone از DLSS و Ray Tracing

سازندگان بازی Days Gone تأیید کردند که نسخه کامپیوتر این بازی، هفته آینده درتاریخ ۲۸ اردیبهشت منتشر خواهد شد، اما اعلام کردند که این نسخه از تکنولوژی Nvidia DLSS یا Ray Tracing پشتیبانی نمی‌کند.

بعد از انتشار بازی Days Gone توسط استودیو سازنده آن یعنی Bend Studio’s در سال ۲۰۱۹ و اعلام پشتیبانی کنسول نسل نهم سونی یعنی PS5 از این بازی در سال گذشته، نسخه کامپیوتر بازی به‌زودی منتشر می‌شود و طبق اخبار اعلام شده این نسخه از فریم‌ریت بالا، نمایشگر Ultra Wide، کات‌سین‌ها و UI پشتیبانی خواهد کرد، اما با توجه به سوالات پرتکراری که از سازندگان شده، آیا نسخه کامپیوتر Days Gone از تکنولوژی Nvidia DLSS یا Ray Tracing پشتیبانی می‌کند؟ طی یک جواب کوتاه به این سوال، سازندگان تأیید کردند که از این ویژگی‌ها پشتیبانی نخواهد شد، یا حداقل در مورد DLSS، ممکن است برنامه تغییر کند که در این خصوص روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

Days Gone

همچین سازندگان تأیید کردند نسخه کامپیوتر بازی از اِچیومنت‌‌ها و اِسلایدر میدان دید (FOV) پشتیبانی خواهد کرد که حداکثر تا ‍۱۰۰ درجه قابل افزایش است. اما متأسفانه در این نسخه قادر به انتقال فایل‌های ذخیره از PS4 یا PS5 به رایانه شخصی نخواهیم بود. (همانطور که بازی‌ Horizon Zero Dawn از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کرد.)

نسخه کامپیوتر بازی Days Gone درتاریخ ۲۸ اردیبهشت (۱۸ مه) منتشر خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده