نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱

اقدام جالب کپکام به مناسبت انتشار Resident Evil Village

اخیرا کپکام طرحی یکی از هیولاهای بازی Resident Evil Village را در منطقه سامرست انگلستان رسم کرده و با این کار عرضه بازی را جشن گرفته است.

بازی Resident Evil Village بالاخره منتشر شد و در حال‌حاضر بازیکنان زیادی مشغول تجربه وحشت منحصربه‌فرد این مجموعه هستند. البته کسانی که در کشور انگلستان و شهرستان سامرست ساکن هستند باید بیشتر مراقب باشند چون Lycanها از آن‌چه‌که فکر می‌کنند به آن‌ها نزدیک‌تر هستند. اخیرا یک اثر هنری خیلی بزرگ در یکی از تپه‌های سامرست پیدا شده است که طرحی کلی و کارتون‌مانند از یک Lycan را به‌تصویر می‌کشد و در زیر آن نام Resident Evil Village قرار گرفته است.

اکانت رسمی رزیدنت ایول دراینباره توییتی را منتشر کرده که بدین‌صورت است: «واقعا این اثر هنری عظیم را که با گچ طراحی شده و ناگهان در طراف شهر پدیدار شده است، دوست داریم؛ دقیقا همزمان با عرضه‌ی Resident Evil Village بود. اگر احیانا اطراف سامرست در انگلستان هستید می‌توانید خودتان به‌آن سری بزنید.» تصویر Lycan در ادامه قرار گرفته است:

تصویر هنری گچی از گرگینه های بازی رزیدنت ایول 8

کپکام محل دقیق این اثر را اعلام نکرده است ولی به‌نظر می‌رسد اطراف منطقه‌ی Mendip Hills قرار گرفته باشد. همچنین تصویری اولیه از این طرح وجود دارد که نام رزیدنت ایول زیر آن درج نشده است. البته کسانی که تمایل دارند Lycan گچی را از نزدیک ببینند باید عجله کنند چون این منطقه آب‌وهوای مرطوبی دارد و به‌زودی این اثر را از بین می‌برد.

اکنون بازی Resident Evil Village برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استدیا، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس دردسترس است.

نظر شما درباره‌ی این Lycan گچی و بازی Village چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده