نویسنده: احسان اسکندری
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷

انتشار آپدیت جدید Returnal با محوریت رفع مشکل ذخیره‌ بازی

به‌گفته سازندگان، آپدیت جدید بازی Returnal امروز منتشر شد و برخی از مشکلات و باگ‌های بازی، از جمله مشکل ذخیره‌سازی را برطرف می‌کند.

استودیو Housemarque در توییتر اعلام کرد که امروز (۱۸ اردیبهشت)، آپدیت جدید بازی ریترنال با محوریت حل مشکلاتی چون ذخیره بازی منتشر شده است. پَچ ۱.۳.۳ که قبلاً برای بازی منتشر شده بود مشکل ذخیره کردن بازی و خراب شدن ذخیره‌های قبلی چندین کاربر را به وجود آورد. همین مشکل Housemarque را مجبور کرد تا پَچ قبلی را از بازی حذف کند و بازی را به نسخه ۱.۳.۱ برگرداند. ولی به‌گفته سازندگان به‌روز‌رسانی جدید بازی یعنی نسخه ۱.۳.۶ این مشکل را برطرف خواهد کرد. این آپدیت امروز منتشر شده است.

سلین در حال شلیک به بیگانگان پرنده در Returnal

پَچ ۱.۳.۶ علاوه‌بر برطرف کردن مشکل ذخیره بازی، چندین موارد دیگر، از جمله چند باگ و مشکلات جزئی دیگر را هم حل می‌کند. باگ‌هایی مانند گیر کردن درها و باز نشدن آن‌ها در برخی موارد و مشکلات سیستم شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی بازی.

به هر حال نمی‌توان انکار کرد که Returnal بازی باکیفیتی است، اما قطعاً از زمان انتشار آن تا به امروز با مشکلاتی روبه‌رو شده که همین موضوع باعث شده، سازندگان بازی به سرعت روی این مشکلات کار کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده