// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۴

تریلر جدید بازی Final Fantasy 7 Intergrade با محوریت کاراکترهای جدید

به‌تازگی اسکوئر انیکس تریلر جدید بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade را منتشر کرده که در آن شاهد بخش‌هایی از محتویات جدید بازی هستیم.

چند ماه پیش بود که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy VII Remake، نسخه اینترگرید بازی را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. این نسخه شامل بهبودهای گرافیکی و بصری و همچنین پشتیباین از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه می‌شود. ازطرفی درکنار این نسخه، شاهد معرفی بسته الحاقی Intermission هم بودیم که بازیکن را در نقش یوفی قرار می‌دهد.

به‌تازگی اسکوئر انیکس آخرین تریلر Final Fantasy VII Remake را منتشر کرده و در این تریلر، شاهد گیم‌‌پلی بازی با نرخ ۶۰ فریم برثانیه هستیم. مورد جالب تریلر، حضور وایس، شخصیت منفی Dirge of Cerberus، به‌عنوان یکی از باس‌های ‌Battle VR بازی اصلی است. همچنین در ادامه شاهد محتویات جدید بسته الحاقی بازی هستیم.

در بسته الحاقی اینترمیشن شاهد یک مینی گیم به نام Fort Condor هستیم که شبیه به یک بازی رومیزی با نبردهای نوبتی است. از دیگر محتویات تریلر به نمایش درآمده که آخرین تریلر FF 7 Remake Intergrade تا قبل از عرضه رسمی است، می‌توان به Ramuh یکی از احضارهای جهان فاینال فانتزی و همچنین شخصیت نیرو اشاره کرد؛ کاراکتری که یکی از اعضای الیت گروه زیرزمینی Tsviets به حساب می‌آید.

بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این بازی به مدت ۶ ماه در انحصار کنسول نسل نهمی سونی است. همچنین در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده