// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸

رندی پیچفورد: مشغول کار روی بازی بزرگ بعدی بوردرلندز هستیم

دیروز شایعات خبر از در دست ساخت بودن یک بازی اسپین-آف مجموعه بوردرلندز می‌دادند. حالا رندی پیچفورد، رئیس استودیو گیرباکس می‌گوید که تیم او دارد روی «بازی بزرگ بوردرلندز» کار می‌کند.

رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو بازی‌سازی Gearbox Software که به شرکت Embracer Group تعلق دارد، به شایعات اخیر واکنش نشان داد: «شنیده‌ام که شایعات می‌گویند گیرباکس مشغول کمک رساندن به یک استودیو دیگر یا همکاری با آن برای ساخت یک بازی بوردرلندز دیگر یا یک بازی اسپین-آف بوردرلندز شده است. این شایعات درست نیستند. گیرباکس استودیو سازنده‌ی اصلی تمامی بازی‌های بوردرلندز در آینده خواهد بود؛ هر بازی اصلی و هر بازی فرعی. گیرباکس سافتور برای ساخت مجموعه بازی Borderlands سراغ همکاری با استودیوهای دیگر نخواهد رفت.»

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود می‌نویسد: «ما قطعا مشغول کار روی مواردی فوق‌العاده هستیم که امیدوارم شما را سورپرایز و خوشحال کند. همچنین اگر توانایی‌های لازم برای [کار کردن در صنعت بازی‌سازی و] پول گرفتن را دارید و می‌خواهید در پروسه‌ی ساخت مقداری از اکشن‌های بوردرلندز دخیل باشید، باید بدانید که مشغول کار روی بازی بزرگ بعدی هستیم». او این توئیت را با علامت لبخند به پایان رساند و آدرس صفحه‌ی استخدام استودیو گیرباکس را به اشتراک گذاشت. مطابق آخرین آمار موجود، استودیو بازی‌سازی گیرباکس سافتور اکنون حدودا ۵۵۰ کارمند دارد.

استفاده‌ی رندی پیچفورد از عبارت «بازی بزرگ» (The Big One که می‌توان آن را اشاره‌ای به بازی اصلی بعدی مجموعه دانست) باعث می‌شود که عده‌ای بگویند او مشغول صحبت راجع به بوردرلندز 4 است؛ نه یک اسپین-آف بوردرلندز. جالب این‌جا است که رندی پیچفورد دقیقا در سال ۲۰۱۵ میلادی هم با عبارت The Big One به بازی بوردرلندز 3 اشاره می‌کرد.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده