// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

بازی رایگان بعدی اپیک گیمز استور ؛ The Lion’s Song، یک اثر مستقل تحسین شده

بازی مستقل و ستایش‌شده‌ی استودیو بازی‌سازی Mi'pu'mi Games از تاریخ ۱۳ مِی/مه (۲۳ اردیبهشت) به‌صورت رایگان در اپیک گیمز استور قرار می‌گیرد.

بازی The Lion’s Song یک بازی ادونچر داستان‌محور و تشکیل‌شده از چهار قسمت است. هرکدام از چهار اپیزود بازی به یک شخصیت متفاوت می‌پردازند. اما همه‌ی آن‌ها در اوایل قرن بیستم میلادی و داخل کشور استرالیا جریان دارند. در نتیجه اگر به بازی‌های سبک اشاره و کلیک علاقه دارید و از مشاهده‌ی تاثیرگذاری انتخاب‌های خود روی داستان لذت می‌برید، شاید باید یک شانس به بازی The Lion’s Song استودیو Mi'pu'mi Games بدهید. بازی The Lion’s Song برای ویندوز، مک، سیستم‌عامل iOS (آیفون های اپل)، موبایل های اندرویدی و نینتندو سوییچ عرضه شده است.

بازی Pine همچنان تا تاریخ ۱۳ مِی/مه (۲۳ اردیبهشت) در اپیک گیمز استور رایگان می‌ماند. بازی The Lion's Song هم تا تاریخ ۲۰ مِی/مه (۳۰ اردیبهشت) رایگان است. البته وقتی این بازی‌ها را در زمان مشخص‌شده به اکانت خود اضافه کنید، دیگر برای همیشه صاحب آن‌ها هستید.

یک آهنگ‌ساز بااستعداد و متوقف‌شده در مسیر خلق کنسرت خود، یک نقاش که با مشکلات فراوانی دست‌ونجه نرم می‌کند و یک زن ریاضی‌دان که می‌خواهد فرصتی برای بیان حرف‌های خود در دنیای علم پیدا کند، سه تن از شخصیت‌های بازی The Lion’s Song هستند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده