// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹

اعلام زمان نمایش گیم‌پلی Total War: Warhammer 3 با پخش تیزر جدید بازی

بالاخره با یک تیزر کوتاه مشخص شد که چه روزی می‌توانیم منتظر پخش نمایش مفصل گیم‌پلی بازی Total War: Warhammer 3 و از راه رسیدن تریلر سینماتیک آن باشیم.

راس ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت می‌توانیم مشغول تماشای تریلر سینماتیک جدید بازی Total War: Warhammer 3 و تریلر گیم‌پلی نسبتا طولانی آن بشویم. بعد از عرضه‌ی بازی Total War: Rome Remastered دیگر تمام تمرکز استودیو بازی‌سازی کریتیو اسمبلی روی بازی توتال وار: وارهمر 3 است؛ تا شرکت سگا بتواند این بازی استراتژی و تاکتیکی را در سریع‌ترین زمان ممکن تقدیم گیمرها کند. این وسط بسیاری از بازیکن‌ها منتظر رونمایی کامل از گیم‌پلی بازی Total War: Warhammer 3 بودند و حالا همان‌گونه که خواندید، می‌دانیم که پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی بعد این رونمایی از راه می‌رسد.

سازندگان برای اعلام این خبر سراغ پخش یک تیزر کوتاه رفتند که Realm of Chaos را نشان بازیکن‌ها می‌دهد. راستی خیلی‌ها انتظار دارند که در زمان اعلام‌شده، سازندگان تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی Total War: Warhammer 3 را هم بگویند. زیرا ما همچنان فقط می‌دانیم که توتال وار: وارهمر 3 در سال ۲۰۲۱ روی استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده