// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۱

انتشار تریلر گیم پلی جدید بازی Shadow Warrior 3

در تریلر گیم‌پلی جدید Shadow Warrior 3 شاهد هستیم که شخصیت اصلی در یکی از مراحل بازی با کشتن دشمنی غول‌پیکر، سلاحی قدرتمند را از دورن بدنش بیرون می‌کشد.

استودیوی Flying Wild Hog تریلری جدید از بازی شوتر اول‌شخص Shadow Warrior 3 منتشر کرده که در آن می‌توانیم نگاهی گذرا به گیم‌پلی یکی از مراحل آن به نام Doomsday Device داشته باشیم. در این تریلر که توسط آی‌جی‌ان منتشر شده، شاهد هستیم که لو وانگ (Lo Wang)، پروتاگونیست شدو واریور 3 از تله‌های محیطی برعلیه دشمنان استفاده می‌کند.

او در این مرحله دشمن غول‌آسایی به نام Gassy Obaryion را شکست داده و از حلقش سلاح قدرتمند Double Trouble را بیرون می‌کشد. Double Trouble درواقع از دو سلاح تشکیل شده که وانگ از آن‌ها برای قلع‌و‌قمع کردن دشمنان استفاده می‌کند. در این تریلر همچنین شاهد هستیم وانگ چشم یکی از دشمنان بازی را درآورده و از آن به‌عنوان نوعی نارنجک یخ‌ساز استفاده می‌کند که باعث می‌شود دشمنان به‌مدت محدودی یخ بزنند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Shadow Warrior 3 برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که بازی علاوه‌بر پی سی، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم منتشر می‌شود. آن‌ها هنوز تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده‌اند که البته اگر Devolver Digital، ناشر شدو واریور 3 در E3 2021 قصد داشته باشد میزبان رویداد Devolver Direct باشد، احتمالا اطلاعات بیشتری از این بازی از جمله تاریخ عرضه‌ی آن در این رویداد منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده