نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۰

انتشار تریلر زمان عرضه بازی Resident Evil Village

کپکام به‌تازگی تریلر زمان عرضه‌ای برای بازی Resident Evil Village منتشر کرده است.

زمان زیادی تا عرضه بازی موردانتظار Resident Evil Village نمانده است، بازی‌ای که گیمرهای بسیاری برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند. در چند ماه اخیر، مدام شاهد انتشار تریلرها و تصاویری از جدیدترین نسخه سری رزیدنت ایول بوده‌ایم. حال کپکام به‌مناسبت فرارسیدن زمان عرضه Resident Evil Village تریلر زمان عرضه کوتاهی از این بازی پخش کرده است. تریلری که البته حاوی اسپویل است، چرا که در این تریلر تصاویری را می‌بینیم که پیش از این ندیده‌ایم. همچنین تصاویر حاضر به احتمال فراوان به لحظات آغازین بازی اختصاص دارند، در نتیجه کاربرانی که می‌خواهند بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای دست به تجربه بازی بزنند، بهتر است تریلر سی ثانیه‌ای حاضر را تماشا نکنند.

لیدی دیمیترسکو در بازی Resident Evil Village

بررسی‌های بازی Resident Evil Village روز گذشته منتشر شدند و میانگین نمرات این بازی پس از انتشار هفتاد بررسی در متاکریتیک روی عدد ۸۴ ایستاده است. این میانگین امتیازات نشان از تحسین نسبی رسانه‌ها از بازی دارد. Resident Evil Village جدیدترین نسخه از سری بازی‌های وحشت بقای رزیدنت ایول است، دنبال‌کننده‌های بازی‌های ویدیویی حتما با نسخه‌های پیشین این مجموعه همچون رزیدنت ایول 2، سه و خصوصا رزیدنت ایول 4 آشنایی دارند. همچنین طی سال‌های اخیر نسخه ری‌میک بازی‌های رزیدنت ایول 2 و رزیدنت ایول 3 توسط کپکام تولید و منتشر شده است.

بازی Resident Evil Village فردا، جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. آن دسته از بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند دست به دانلود آن بزنند. تریلر زمان عرضه بازی Resident Evil Village را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده