// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳

امکان طراحی تصویر روی جلد ریمستر بازی سه گانه Mass Effect توسط بازیکنان

شرکت بایوور به‌تازگی اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند باکس آرت بازی Mass Effect: Legendary Edition را به سلیقه‌ی خود طراحی کنند و همچنین محتویات رایگان متعددی را در دست بازیکنان قرار داده است. 

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید نسخه Legendary Edition بازی Mass Effect در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این مجموعه، شامل محتوای تک نفره سه‌گانه مس افکت و تمامی بسته‌های الحاقی خواهد بود که برای این سه بازی منتشر شده است. همچنین همه سلاح‌های ویژه، زره‌های محافظ و بسته‌های مخصوصی که از زمان عرضه نسخه اورجینال این سه بازی ارائه شده نیز در این بازی در دسترس قرار خواهد داشت.

استودیو BioWare به‌تازگی اعلام کرده است که اگر بازیکنان باکس آرت بازی Mass Effect: Legendary Edition را دوست ندارند، می‌توانند آن را تغییر دهید. انجام این کار با استفاده از وب سایت رسمی الکترونیک آرتز فوق‌العاده آسان است. شما می‌توانید شخصیت‌های مورد علاقه خود‌ و پس زمینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی یک دکمه کلیک کنید. شما می‌توانید باکس آرت حاصل را به‌عنوان والپیپر دانلود کنید، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را چاپ کرده و به‌عنوان باکس آرت جدید به‌جای باکس آرت پیش فرض بازی Mass Effect: Legendary Edition استفاده کنید.

تمامی شخصیت‌های اصلی بازی در این سایت طراحی قابل انتخاب هستند و همچنین چندین لوکیشن محبوب این سری بازی از جمله Citadel ،‌Collector Base ،‌Omega و Eden Prime نیز در دسترس خواهند بود. این ویژگی جالب قابلیت طراحی باکس آرت بازی به طرز حیرت انگیزی آسان است.

شرکت بایوور همچنین علاوه‌بر خبر ذکر شده، محتویات متعدد رایگان دیگری را برای طرفداران خود منتشر کرده‌اند. این محتویات رایگان شامل ۸۸ آهنگ از موسیقی متن کامل بازی Mass Effect: Legendary Edition، دو کتاب هنری دیجیتال‌، دو کمیک بوک دیجیتال و لیتوگرافی دیجیتال می‌شود. استودیو BioWare همچنین کل موسیقی متن این بازی را در یوتیوب به همراه انیمیشن‌هایی جالب منتشر کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده