// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

احتمال معرفی یک نسخه فرعی از مجموعه بازی Borderlands

براساس یک شایعه‌ی جدید احتمال دارد که به‌زودی از یک بازی اسپین-آف برای مجموعه بوردرلندز رونمایی شود؛ یک بازی که متفاوت با قسمت‌های اصلی سری بازی Borderlands به نظر می‌رسد.

شرکت Gearbox همچنان به پشتیبانی از بازی Borderlands 3 ادامه می‌دهد. ولی شاید افراد علاقه‌مند به مجموعه بوردرلندز بتوانند علاوه بر تجربه‌ی مراحل متفاوت این بازی لوتر شوتر، به زودی سراغ یک اسپین-آف جدید برای آن هم بروند. مطابق گزارش اختصاصی و تاییدنشده‌ی رسانه Game Reactor به زودی یک نسخه‌ی بدون شماره و جدید از بوردرلندز معرفی خواهد شد. گیم ری‌اکتور می‌نویسد که این بازی اسپین-آف اکنون مراحل ساخت خود را طی می‌کند و زودتر از انتظار طرفداران معرفی می‌شود.

مطابق ادعای رسانه‌ی نام‌برده، این بازی اسپین-آف تجربه‌ای متفاوت با قسمت‌های اصلی مجموعه بازی Borderlands را ارائه می‌دهد. بازی Borderlands: The Pre-Sequel از استودیو 2K Australia و بازی Tales from the Borderlands از استودیو Telltale Games را می‌توان اسپین-آف‌های قبلی سری بازی بوردرلندز به شمار آورد. نویسنده‌ی رسانه Game Reactor می‌گوید: «نمی‌توانم برای دیدن واکنش شما به این بازی صبر کنم». البته که فعلا تمامی اطلاعات مورد اشاره غیررسمی و در حد شایعه هستند. در همین حین هر ماه اطلاعات بیشتری از فیلم بوردرلندز با بازی کیت بلانشت منتشر می‌شوند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده